Britanski bend Sleaford Mods potvrdio je detalje novog albuma pod nazivom “The Demise of Planet X”, koji će biti objavljen 16. januara 2026. godine za izdavačku kuću Rough Trade.
Album je najavljen singlom “The Good Life”, na kojem gostuju Big Special i Gvendolin Kristi, najpoznatija po ulozi u seriji “Game of Thrones”. Spot za pesmu režirao je renomirani britanski reditelj Ben Vitli.
Sleaford Mods – The Demise of Planet X, cover
Kristi se ovim projektom prvi put upušta u muzičke vode, donoseći snažnu i britku strofu u kontrastu s melanholičnim refrenom koji izvodi Big Special.
Na albumu se pojavljuju i brojni drugi gosti: bivša pevačica benda Life Without Buildings, Su Tompkins, zatim Oldus Harding, Lijam Bejli i Snoui.
Frontmen Džejson Vilijamson opisuje album kao “portret života pod ogromnom neizvesnošću, oblikovanog masovnom traumom”, uz osećaj da “živimo među ruševinama” nakon ratova, genocida, pandemije i izopačenih društvenih mreža.
Instrumentalni bend Elephant Hump objavio je svoj dugo očekivani drugi studijski album “Telekomander”, koji dolazi uz novi singl “Space Lobby” i prateći video spot.
Album “Telekomander” donosi svežu, razigranu i eksperimentalnu fuziju džeza, funka, elektronike i psihodeličnog gruva po kojem je bend prepoznatljiv. Nakon najavnih singlova “Thinn Jazz” i “Telekomander”, novi singl “Space Lobby” zaokružuje konceptualni i zvučni put koji bend gradi poslednjih nekoliko godina.
Elephant Hump /foto | cover by Antonio Karača (Radnja)
Autori pesama na albumu su Dražen Gašparac, Lovro Vrus, Matija Nikić, Nino Krznar i Igor Pauk, osim završne kompozicije “Last Call”, koju potpisuju Gašparac, Vrus i Nikić. Sve pesme snimane su od juna 2020. do juna 2022. u studiju Groove Mansion u Zagrebu. Snimanje i produkciju radili su Igor Pauk i Nino Krznar, dok je “Last Call” snimljena u martu 2024. u studiju Chicken Sound (Zagreb), u produkciji Vedrana Kovačića. Leonard Klaić potpisuje miks i master albuma, osim pesama “Thinn Jazz” i “Trace”, gde je miks radio Igor Pauk, a master Filip Vidović.
Na albumu “Telekomander” učestvuju muzičari koji zajedno stvaraju prepoznatljiv i slojevit zvuk Elephant Humpa. Gitarske deonice potpisuje Dražen Gašparac, čiji ton i fraze nose melodični identitet albuma. Lovro Vrus na bas gitari donosi čvrstu, ali fluidnu osnovu koja spaja ritam i melodiju u jedinstvenu celinu. Matija Nikić svojim perkusijama unosi ritmičku razigranost i suptilne teksture koje oplemenjuju svaku kompoziciju, dok Mario Klarić na bubnjevima gradi dinamičan i precizan temelj koji pokreće ceo bend. Zvučni horizont albuma dodatno širi Nino Krznar sa svojim sintisajzerima, čiji analogni slojevi i ambijentalni efekti stvaraju futuristički ugođaj “Telekomandera”.
Elephant Hump/Photo: |gor Emil Horvat
Posebnu boju zvuku benda daju gosti: Ivana Mišić na flauti, čiji ton unosi toplinu i prozračnost u kompozicije, i Danijel Hršak na trubi, koji svojim melodijskim intervencijama dodaje džezersku slobodu.
Uz objavu albuma, bend je predstavio i novi singl “Space Lobby” s video spotom za koji je vizuelni identitet osmislio španski umetnik Miguel Sánchez Román (Mikel), koji je radio i na vizuelima prethodnog singla “Thinn Jazz”.
S albumom “Telekomander”, Elephant Hump potvrđuju status jednog od najintrigantnijih instrumentalnih sastava domaće scene. Bogata tekstura zvuka, precizna ritam-sekcija i emotivna energija stvaraju album koji je istovremeno introspektivan i plesno zarazan.
Elephant Hump/Photo: |gor Emil Horvat
Danas bend čini konačna postava: Dražen Gašparac (gitara), Lovro Vrus (bas gitara), Matija Nikić (perkusije), Marin Zaninović (bubnjevi) i Ivan Papišta (saksofon). Ova postava, kako ističu članovi benda, “konačno predstavlja ono što Elephant Hump treba da bude” — sinergiju muzičara koji u potpunosti dele zajednički izraz i energiju.
Promocija albuma “Telekomander” biće održana 20. novembra u zagrebačkom klubu Sax, gde će bend po prvi put uživo predstaviti nove pesme u punom, aktuelnom sastavu.
Netflix je najavio novu, kontroverznu emisiju koja se bavi “poslednjim rečima” poznatih javnih ličnosti.
Striming gigant opisao je seriju pod nazivom “Famous Last Words” (Slavne poslednje reči) kao projekat koji “našim najvažnijim glasovima daje poslednju priliku da se oproste”.
Prva od osam već snimljenih i sačuvanih epizoda biće intervju sa damom Džejn Gudal, koji je vodio Bred Falčak pre njene smrti 1. oktobra 2025. godine, u 91. godini.
Doktorka Gudal, svetski poznata stručnjakinja za šimpanze, posvetila je čitav svoj odrasli život proučavanju najbližih živih rođaka ljudske vrste. Napisala je 32 knjige, bila tema više od 40 dokumentarnih filmova, nastavila da aktivno predaje i putuje širom sveta kako bi govorila o očuvanju prirode i klimatskim promenama.
Usavršen koncept
Naravno, iako postoje i drugi intervjui koji su već unapred snimljeni za seriju, javnost neće znati ko je sve učestvovao dok te ličnosti ne preminu – tada će njihove “poslednje reči” biti objavljene i podeljene sa svetom.
Važno je napomenuti da Netflix ipak nije prvi koji se upustio u ovakav format. Sličan projekat ranije je realizovala danska emisija “Det Sidste Ord” (Poslednja reč).
Za razliku od tipičnih intervjua gde su prisutni producenti, režiseri i snimatelji, Netflix je na svom sajtu objasnio da se ovi razgovori snimaju isključivo između voditelja i sagovornika, dok se kamere upravljaju daljinskim putem.
“Ovaj pristup omogućava intimnost razgovora i iskrenost refleksije nekih od najvećih umova na svetu,” navodi Netflix.
Voditelj Bred Falčak objasnio je koncept ovako:
– Ovo iskustvo je za gledaoce i učesnike istovremeno dirljivo, neobično i uzvišeno. Nije kao nijedna druga emisija koja je do sada postojala. To je pravo slavljenje života i prilika da se zaista kaže poslednja reč.
Reakcije publike – između divljenja i nelagode
Kao što se moglo očekivati od ovako neobičnog formata, serija je izazvala podeljene reakcije. Jedan korisnik društvenih mreža napisao je oduševljeno:
“Jezivo, ali genijalno. Netflix je bukvalno izmislio posthumno pripovedanje. Zamislite da se jednog dana ulogujete i vidite: ‘Nova epizoda upravo objavljena… i gost je upravo preminuo'”.
Famous Last Words, Netflix
Međutim, drugi su oštro kritikovali ideju, smatrajući da se time monetizuje nečije nasleđe:
“Ovo je sledeći nivo manipulacije slavom i sećanjem. Netflix poručuje da je čak i u smrti glas slavne ličnosti njihov najvredniji kapital. Čuvanje intervjua za objavljivanje nakon smrti pretvara refleksiju u marketinšku strategiju, brišući granicu između odavanja počasti i komercijalizacije uspomene. Natera te da se zapitaš koliko je onoga što konzumiramo zapravo oblikovano tajmingom i marketingom, a ne samom osobom”.
Ipak, ono što je sigurno jeste da je prva epizoda serijala, odnosno intervju sa Džejn Gudal, izazvala emocije i rasplakala mnoge koji su svoje utiske potom podelili na društvenim mrežama.
Džejn Gudal šalje poruku nade
Džejn Gudal je prva osoba čiji je intervju objavljen u okviru serije. Obraćajući se direktno kameri, rekla je:
– Čak i danas, kada je planeta u tami, i dalje postoji nada. Nemojte gubiti nadu – ako izgubite nadu, postajete apatični i ne radite ništa.
Na kraju je dodala: – Dajte sve od sebe dok ste još na ovoj planeti Zemlji, na koju sada gledam odozgo.
Ovogodišnje, 41. izdanje Beogradskog džez festivala biće zatvoreno koncertom jednog od najznačajnijih savremenih džez muzičara, američkog tenor saksofoniste i kompozitora Džejmsa Brendona Luisa.
Ovaj umetnik, čija muzika objedinjuje snagu tradicije i istraživački duh savremenosti, sa svojim kvartetom nastupiće 25. oktobra od 21 čas u Velikoj sali Doma omladine Beograda. Ulaznice za koncert su gotovo rasprodate, a ograničena broj ulaznica još uvek se može nabaviti na eFinity prodajnim mestima i onlajn.
Džejms Brandon Luis važi za najizrazitije i najuticajnije glasove savremenog džeza. Na ponovni susret s domaćim ljubiteljima džeza stiže nakon što smo ga na manifestaciji prvi put predstavili 2015. godine, na samom početku njegove karijere. Deset godina kasnije, njegov status vodećeg svetskog džezera, potvrđuje i naš prethodni osećaj za nesvakidašnji talenat. Na ovogodišnjem glasanju kritičara magazina DownBeat, Luis je proglašen za džez muzičara godine (apsolutna kategorija), kao i za najboljeg tenor saksofonistu, dok je njegov kvartet među deset najboljih sastava.
JBL BJF 2025.
Luisova muzika, ukorenjena u gospel i bluz, ali otvorena prema slobodnoj improvizaciji i avangardnim idejama, odiše retkom iskrenošću i duhovnom snagom. Kritičari ga prepoznaju kao umetnika koji u dahu spaja nasleđe Džona Koltrejna sa savremenim senzibilitetom, stvarajući zvuk koji je i introspektivan i vatren, istovremeno misaon i duboko emotivan. Svojim radom potvrđuje da je džez muzika živa i u neprestanoj evoluciji.
Tenor saksofonista i kompozitor Džejms Brendon Luis (James Brandon Lewis) rođen je u Bafalu 1983. godine i odrastao u crkvi, što je formiralo jezgro njegove duhovnosti. Već tokom studija sarađivao je sa poznatim džez, rok i gospel muzičarima, među kojima su Beni Golson, Džeri Alen, Volas Runi, Džon Ledžend, Kej Di Leng, Vanesa Vilijams, Dorinda Klark Kol i “kraljica gospela” Albertina Voker. Po objavljivanju prvog albuma “Moments” (2010) preselio se i nastavio da radi u Njujorku. Kritika ga je odmah ocenila kao “sledećeg heroja džeza”, što je potvrdio već na drugom ostvarenju “Divine Travels” (2014) ukrstivši koplja sa veteranima improvizacije, Vilijamom Parkerom i Džeraldom Kliverom – sastavio je duh gospela sa vatrom “free” džeza. Istraživanja u tom domenu nastavio je deceniju kasnije, objavljujući izvanredan album sa najvećim himnama gospela posvećen Mahaliji Džekson.
JBLband – photo Julien Vonier
Na trećem albumu “Days of Freeman” (2015) pristupio je zanimljivom eksperimentu: nadahnuće je našao u hip-hopu s kraja 80-ih godina 20. veka (sastavi Digable Planets, A Tribe Called Quest i saradnja Run D.M.C. sa Aerosmith), istražujući kako da stil i tehniku repera emulira svojim tenor saksofonom. Te godine je premijerno nastupio na Beogradskom džez festivalu, na izdanju pod sloganom “New Generations”. Štaviše, osetivši da je pred Luisom zaista blistava karijera, odabrali smo ga za jedno od dva lica na plakatima manifestacije (drugo lice je bila japanska pijanistkinja Hiromi).
Dosad je objavio šesnaest albuma pod svojim imenom u različitim formacijama. Godine 2022, album “Jesup Wagon” sa Red Lilly Quintetom izabran je za album godine u anketi kritičara magazina DownBeat, a kvintet je proglašen najtalentovanijim mladim sastavom. Dve godine kasnije Luis je dvostruki laureat među talentima: izvođač (apsolutna kategorija) i kompozitor godine. Ovogodišnji trijumf na listama kritičara magazina DownBeat je sve prethodno zasenio, sa nekoliko izuzetnih plasmana na “glavnim listama”. Džejms Brendon Luis je izvođač godine (apsolutna kategorija) i najbolji tenor saksofonista, a čak tri njegova albuma našla su se među prvih dvadeset, sa više poena od prvoplasiranog albuma Patriše Brenan. Među njima je i album “Transfiguration”, snimljen u postavi sa kojom će nastupiti na 41. izdanju Beogradskog džez festivala.
Kantautor Petar Zorkić – PetarZ, u susret objavljivanju novog albuma u izdanju Mascoma, predstavlja novi singl “Bukvarom po glavi”, koji je snimio u duetu sa dugogodišnjim prijateljem, bubnjarom i muzičkim edukatorom Milanom Jejinom Jekijem.
Pesma donosi prepoznatljiv autorski pečat Petra Zorkića i otvara novo poglavlje njegovog stvaralaštva – iskreno, angažovano i muzički zaokruženo, kao deo slagalice predstojećeg, trećeg albuma “Altruizam i strpljenje”.
PetarZ i The Yeqy/Photo: Dragica Radosavljević
Petar Zorkić je povodom saradnje i izlaska novog singla izjavio:
– Jeki i ja se poznajemo dvadeset godina, još kad smo kao klinci svirali i putovali čuvenim karavanom beogradskog radija 202. Ovo je prvi put da radimo zajedno na pesmi na kojoj smo odmah “kliknuli” i sa temom i porukom, ali i pravcem u kojem će muzika ići. Bliži nam se sajam knjiga, a mnogi ljudi nisu ni bukvar savladali kako treba, zato je ovo opomena da od bukvara počinje saznanje o svetu, prirodi, kulturi, ljudskom ponašanju i da treba podjednako voditi brigu o svemu, a naročito o mladima na kojima svet ostaje. Pa bi bilo fer da konačno od mladih ljudi počnemo i da učimo nove lekcije iz empatije, poštenja, vaspitanja, slobode i pravdoljubivosti.
Pred kraj leta PetarZ je dobio nagradu “Milan Mladenović” u kategoriji “Najbolji tekst” za pesmu “Psihički labilan”, koja će se takođe naći na budućem albumu.
PetarZ/Photo: Dragica Radosavljević
Jeki već dugi niz godina nastupa i sarađuje sa brojnim pop izvođačima iz regiona. O zajedničkoj pesmi sa Petrom izjavio je sledeće:
– Ova pesma je reakcija dva drugara na okolinu u kojoj se nalaze. Prepoznali su da se sredina u kojoj su odrastali i sredina u kojoj se trenutno nalaze, razilaze na kulturološkom, emotivnom i obrazovnom planu. Setili su se jedne od prvih knjiga koja je kao izvor znanja njima pružila pogled u tadašnji svet i jednostavno opisali zajednički sentiment.
Singl “Bukvarom po glavi”, PetarZ feat. The Yeqy, je od 24. oktobra dostupan na svim striming servisima. Video pogledajte na Mascom YouTube kanalu:
Petar Zorkić – PetarZ, rođen 1986. godine u Bangkoku, diplomirao je sociologiju na Filozofskom fakultetu u Beogradu. Više od petnaest godina aktivno se bavi muzikom kao kantautor, multiinstrumentalista i producent, a njegov rad objavljuje Mascom Records.
Dobitnik je nagrade Zadužbine Milana Mladenovića za najbolji tekst pesme “Psihički labilan” (2025). Do sada je objavio dva studijska albuma – “Riddlephore” (2019) i “Tête-à-tête” (2022), sarađujući sa brojnim domaćim i međunarodnim muzičarima, među kojima su Rhani Krija (Sting), Vasil Hadžimanov, Marko Louis, Max Kochetov, Mario Ševarac i drugi.
PetarZ je nastupao na festivalima kao što su Exit, Beer Fest, Nišville, Jazztronic, Dev9t, Bitef Art Café, i mnogi drugi, a 2023. održao je svoj najveći solistički koncert u Domu omladine Beograda.
Kao autor i aranžer potpisuje pesmu “Tribe”, zvaničnu himnu Exit Festivala 2019. godine, koju je izveo zajedno sa Markom Louisom. Radio je kao koaranžer i muzički edukator glumaca za predstave u pozorištima “Duško Radović” i “Boško Buha” u Beogradu uz kompozitora Srđana Markovića.
Tejlor Svift, LL Kul Džej i Dejvid Birn iz grupe Talking Heads su među nominovanima za Kuću slavnih kompozitora i kantautora za 2026. godinu, prenose britanski mediji.
Oni su samo neka od imena na spisku predloženih muzičara koji zastupaju miks žanrova od popa, preko hip-hopa, folka do roka, a tu su još i Keni Logins, Pink i Sara Meklahlan, preneo je Indipendent.
Među nominovanima su i Šarlot Kefi, Keti Velentajn i Džejn M. Vidlin iz benda Go-Go’s, kao i Rendi Bakman i Barton Kamings iz grupe The Gues Who, i Geri Bekli i Djui Banel iz sastava America.
Nominacije su dobili i Džin Simons i Pol Stenli, članovi rok benda Kiss.
Vest o njihvoj nominaciji usledila je neposredno nakon smrti gitariste i osnivača grupe, Ejsa Frelija, koji je umro 16. oktobra u 74. godini, podsetio je list.
U kategoriji kompozitora na spisku nominovanih našli su se i Ričard Karpenter iz dueta The Carpenters, kao i Heri Vejn Kejsi, poznatiji kao Kej Si iz benda KC and the Sunshine Band, i gitarista Boz Skegs.
Kuća slavnih svake godine uvodi nove muzičare i izvođače, a u kategoriji kompozitora koji ne izvode svoja dela našli su se Pit Balot, najpoznatiji po hitu Done Samer “Love To Love You Baby”, zatim Andreas Karlson koji je pisao pesme za grupe Backstreet Boys, NSYNC i Keti Peri, kao i Stiv Kipner, autor hita “Physical” Olivije Njutn Džon i “Genie In A Bottle” Kristine Agilere.
Članovi koji imaju pravo glasa za izbor u Kuću slavnih imaju rok da do 4. decembra izaberu po troje nominovanih u kategorijama kantautora i kompozitora koji pišu za druge izvođače.
Guns N’ Roses su izdali zvanično saopštenje nakon incidenta koji se dogodio tokom njihovog nedavnog koncerta u Buenos Airesu, kada je frontmen Eksl Rouz prekinuo nastup i napustio binu usred pesme.
U saopštenju koje je objavljeno danas, bend je naveo da je reč o “nesrećnom trenutku izazvanom kombinacijom tehničkih problema i emotivnog pritiska na sceni”, dodajući da su svi članovi “posvećeni fanovima i nastavku turneje bez prekida”.
Istovremeno je potvrđeno da je dugogodišnjeg bubnjara Frenka Ferera zamenio Isak Karpenter, poznat po radu sa bendovima kao što su Awolnation i The Exies.
“Eksl se oseća dobro i spreman je da nastavi sa nastupima. Zahvaljujemo publici u Buenos Airesu na razumevanju i podršci. Guns N’ Roses ostaju predani svojoj muzici i fanovima širom sveta”, navodi se u saopštenju benda.
Podsetimo, tokom koncerta u Buenos Airesu, Rouz je vidno frustriran zbog tehničkih smetnji bacio mikrofon i na kratko napustio binu, nakon čega je koncert prekinut. Događaj je izazvao brojne reakcije na društvenim mrežama, ali je bend sada potvrdio da se turneja nastavlja po planu.
Autorski bend PopOut iz Novog Sada poziva vas na promociju svog debitantskog albuma “Neću da odem u tišini”, objavljenog pod okriljem izdavačke kuće Multimedia Music.
Promocija će biti održana u sredu, 29. oktobra, od 18:00 časova u Multimedia Music Record Store-u (Sremska 2, Beograd).
Album sadrži deset pesama, a iza kompletne muzike, tekstova i aranžmana stoji Vladimir Jozanov, dok je produkciju potpisao Dragan Panjak.
Bend PopOut deluje pod ovim imenom od decembra 2022. godine, a od maja 2024. nastupa kao trojka u sastavu: Vladimir Jozanov (gitara, vokal), Nikola Jozanov (bas) i Goran Babić (bubnjevi). Bend karakteriše snažna energija i jasno definisan zvuk koji kombinuje hard rock, alternativu i grunge.
PopOut_promo
Kroz svoje pesme PopOut progovara o ljubavi, društvenim i ekološkim problemima, ali i o zaboravljenim vrednostima u ljudima. Njihova muzika nosi poruku iskrenosti, otpora površnim trendovima i vernosti pravom rock ‘n’ roll izrazu – bez kompromisa i foliranja.
Publika će tokom promocije imati priliku da posluša pesme sa albuma, druži se sa članovima benda i među prvima nabavi fizičko izdanje, dostupno ekskluzivno u Multimedia Music Record Store-u.
Album “Neću da odem u tišini” već je dostupan na svim digitalnim platformama i na zvaničnom YouTube kanalu izdavačke kuće Multimedia Music.
– ’Neću da odem u tišini’ je naš način da se oglasimo u svetu koji sve ređe sluša. Svaka pesma na albumu je mali otpor tišini i zato nam je važno da se ova muzika čuje glasno i daleko, zajedno sa ljudima koji osećaju isto. Zato vas pozivamo da dođete na promociju, da zajedno podignemo buku protiv tišine – izjavili su članovi benda.
Vidimo se 29.oktobra u 18:00 – dođite da zajedno proslavimo iskreni rock ‘n’ roll PopOut zvuk.
Tuniško-francuski metalci Myrath premijerno stižu u Srbiju u sklopu evropske turneje “Wilderness of Mirrors”.
U spoju orijentalnih melodija i modernog metala publika će moći da uživa 18. aprila 2026. u Zappa Barci.
Myrath su osnovani 2001. godine u Tunisu i danas važe za jedno od najzanimljivijih imena savremene metal scene. Njihova muzika, opisana kao “Blazing Desert Metal”, spaja oštru metal produkciju sa orijentalnim ugođajem i orkestracijama inspirisanim arapskim, indijskim i evropskim tradicijama.
Myrath – Zappa Barka, vizual
Takav spoj kultura i stilova bend je pozicionirao u sam vrh progresivnog metala. Inače, “myrath” na arapskom znači nasleđe ili baština. Članovi benda su gitarista i osnivač Malek Ben Arbia, karizmatični vokal Zaher Zorgati, basista Anis Jouini, francuski bubnjar Morgan Berthet, a priču zaokružuje dugogodišnji saradnik benda, producent i klavijaturista Kevin Codfert.
Publiku i kritiku privukli su albumima “Desert Call” (2010) i “Tales of the Sands” (2011), koji su ih lansirali na svetsku scenu. Potonji je stvaran tokom Arapskog proleća, što je svakako ostavilo snažan pečat u njegovoj konačnoj izvedbi i značajno proširilo bazu fanova širom sveta.
Myrath promo (via Hangtime)
Od tada redovno nastupaju na velikim festivalima poput Hellfesta, ProgPowera USA i Wacken Open Aira, a poznati su i po izuzetno scenskoj, vizuelno impresivnoj produkciji svojih koncerata. Njihovo najnovije izdanje, “Karma”, objavljeno 2024. godine putem etikete earMUSIC, donelo je zreliji i direktniji zvuk, kao i izuzetno pozitivne reakcije muzičke kritike. Album je otvorio novo poglavlje benda koji, nakon više od dve decenije postojanja, nastavlja da gradi most između Istoka i Zapada kroz heavy metal.
U pripremi je novi, za sada neimenovani album koji bi, prema najavama članova benda, trebalo da donese dodatne muzičke saradnje i nove stilske iskorake — među njima i najavljeni duet sa Elize Ryd iz švedskog benda Amaranthe. Myrath su tokom karijere nastupili širom sveta – od Evrope i Azije do Bliskog istoka i Severne Amerike, a zanimljivo je da su nastupili i na Svetskom prvenstvu u fudbalu u Kataru 2022. godine, u okviru FIFA Fan Festivala u Dohi.
Early bird ulaznice po ceni od 2.900 dinara biće dostupne preko Gigstixa od petka, 24. oktobra u 10 sati. Pretprodajna cena iznosi 3.300 dinara, dok će na dan koncerta koštati 3.700 dinara. Fizičke ulaznice biće dostupne u Katakombe baru (Knez Miletina 45, Dorćol).
Dan kasnije, takođe u organizaciji Hengtajma, bend će nastupiti u zagrebačkoj Močvari.
Beograde, pripremi se jer stiže treći Rock n’ Rakija festival, a od 4. do 6. decembra Dorćol Platz postaje epicentar dobre muzike, vrhunske rakije i nezaboravne atmosfere.
Specijalno za otvaranje festival organizatori su pripremili poseban koktel u čast grupe Vizelj – “Crna magija“, inspirisan atmosferom njihovih nastupa: misteriozan, snažan i pun karaktera, baš kao i njihova muzika.
Rock n’ Rakija/ Photo: AleXDrugog i trećeg dana festivala (5. i 6. decembar) publici će se sa svojim rakijama predstaviti izlagači, a posetioci će od 16 – 21h moći besplatno da degustiraju preko 60 različitih rakija.
Rakijski matine, na koji se ulaz ne naplaćuje počinje u 16:00 časova i traje do 19:00 časova, a ulaz na koncertni deo programa, za koji se kupuju ulaznice, počinje od 19:00 časova.
Festival, uz promotivne cene rakija i rakijskih koktela 4. decembra otvara beogradski bend Vizelj, a podrška je beogradski bend Logička Greška.
Drugog dana festivala (5. decembar), zvezde večeri će biti Kanda kodža i Nebojša uz podršku benda Vrane Kamene.
Trećeg dana festivala, u subotu, 6. decembra, nastupiće jedan i neponovljivi Prljavi inspektor Blaža sa svojim Kljunovima uz podršku benda The Bite.
The Bite/Photo: Kan i Lingus Studio
Ulaznice su dostupne preko Gigstix prodajne mreže. Ograničen broj trodnevnih karata u prodaji je po ceni od 2.990 dinara.
Jednodnevne ulaznice se prodaju po cenama od 1.350 dinara (prvo veče) i 1.800 dinara (drugo i treće) do 3. novembra. Posle toga koštaće 1.500 / 2.000 dinara.
Organizatori koncerta obezbedili su i specijalne studentske ulaznice za prvo veče festivala po ceni od 1.000 dinara (na ulazu uz indeks).