Goblini neće svirati na ovogodišnjim Danima piva u Zrenjaninu.
Tim povodom, bend se oglasio na svojim društvenim mrežama otvorenim pismom organizatorima, koje prenosimo u celosti i bez izmena:
“Organizacionom odboru Dana piva u Zrenjaninu
Upravo smo od vas, kao organizatora, dobili informaciju da ste otkazali naš nastup zakazan za 8. avgust tekuće godine. Kao razlog za otkazivanje saradnje naveli ste “da niste zainteresovani za izvođače koji u ovom trenutku imaju političke konotacije” .
U nastavku obaveštenja ste istakli i da su Dani piva “porodična manifestacija zabavnog karaktera”. Želimo da napomenemo da bend Goblini nema nikakav politički angažman u Srbiji. Naše pesme su uvek bile usmerena na prepoznavanje svih mana i slabosti društva u kojem živimo i radimo. U trenutnim previranjima jasnu stranu smo izabrali i naglasićemo to još jednom: Goblini podržavaju mladost svoje zemlje!
Svesni toga da ćemo nepojavljivanjem razočarati mnogobrojne fanove Goblina, izuzetno nam je drago što prepoznajete doslednost i principijelnost Goblina koja se nije promenila već 33 godine.
Podržavanje studenata (i svih ostalih istomišljenika) i njihovih zahteva naš je doprinos borbi za vladavinu prava i lepšu budućnost tih istih porodica zbog kojih se, kako ste naveli, Dani piva organizuju. Nadamo se da ćemo se ponovo sresti na nekim drugačijim Danima piva na kojima politički poslušnici trenutne vladajuće stranke (ili bilo koje buduće) neće odlučivati o političkoj podobnosti izvođača. Na kraju krajeva, pošto je to jedna porodična manifestacija, neka publika odluči o tome.
Neki koncerti su veći od drugih. Neki ostaju zabeleženi u istoriji, upisani zlatnim slovima kao deo kulturnog DNK-a jednog grada, po kojem se sve ostalo meri i sagledava.
Da je bilo neko drugo, “normalnije“ vreme, tog 8. decembra 1995. desio bi se “samo“ još jedan veliki nastup tada mega popularnog benda. Ali – ratovi, sankcije i sva mala i velika zla tih godina stavili su našu zemlju van standardne trase svetskih turneja. Koncert velike, sveže i vruće atrakcije u Beogradu devedesetih delovao je kao san. Međutim, san je postao java.
Tog 8. decembra 1995. godine, u Hali Pionir, dogodio se trenutak istorijskog preokreta. The Prodigy, trio iz Velike Britanije, na vrhuncu svoje energije i slave – dolazi kao prvi ozbiljan strani bend posle raspada Jugoslavije i uvođenja sankcija. U zemlji u kojoj tada podjednako nije bilo ni struje, ni hleba, ni benzina, ni slobode – doneli su sopstvenu buku oslobođenja. I pesmu “Breathe“.
Pesmu koja tada još nije imala svoje mesto na albumu „Fat of the Land“, čulo je te večeri premijerno više od 10.000 Beograđana. Setlista od 18 pesama bila je poput ogromne energetske lopte koja je razbijala zidove apatije. Baklje su se palile kao da je fudbalski derbi, ali ovoga puta – svi su pobedili.
Otvorili su sa “The Trick“, nastavili preko “Break & Enter“, pa navalili: “Fire“ (Sunrise Version), „Hyperspeed“, „Poison“, „No Good“(Start the Dance)… Završnica je bila: “Firestarter“, “Voodoo People“, “Gabba“.
Podršku su im pružili domaći: Liquid Limbs, DJ Mark Wee, S.T.R.O.B. i DJ Schulz.
Tadašnji mladi Beograd, u senci rata, medijske blokade i države koja te zaboravila, dobio je potvrdu – nisu sami. Uz pomoć basa, bubnjeva i nemilosrdnog gruva, publika je mogla da oseti slom pesimizma i rađanje neke nove energije. Nove pobune.
Samo godinu dana kasnije, Beograd (kao i ostatak Srbije) bio je na ulicama. Protesti povodom krađe lokalnih izbora 1996/97. ispunili su gradove. Tokom noći, spontano su nastajali soundsystemi koji su držali demonstrante budnima. A iz svakog zvučnika – The Prodigy. Energija te večeri iz Pionira širila se i narednih godina, mimo politike, mimo granica. Kao urbana legenda.
Od tada, The Prodigy ne prestaje da dolazi u Srbiju. Tu konekciju nije uspelo ništa da prekine – ni kod njih, ni kod nas.
Photo: EXIT Promo
Kako to danas izgleda, znamo, jer smo mogli da zavirimo na ovogodišnji Glastonbury na kom su Prodigy nastupili.
Kako Mixmag piše – zvuk The Prodigy-ja razbija žanrove i crpi inspiraciju iz haosa, okupljajući mase i ujedinjujući ih u zajedničkom doživljaju potpunog prepuštanja. Klasici pogađaju pravo u centar, izazivajući delirijum kod iscrpljene ali zadovoljne festivalske publike. Šou je posvećen svoj braći i saborcima koji više nisu sa njima, ali kako su poručili sa bine – i dok se tuga zbog gubitka oseća, ona ide ruku pod ruku sa slavljenjem života.
A šta će biti kod nas u Novom Sadu? Trideset godina kasnije, stvara se most između generacija. Na 25. jubilarnom Exit festivalu, The Prodigy se vraća – 11. jula, na glavnu binu. Njihov nastup najavljen je kao događaj koji će izbrisati granicu između prošlosti i sadašnjosti.
Bend koji je zauvek promenio muzičku scenu Balkana, kao i poimanje elektronske muzike kod nas, ponovo dolazi s namerom da napravi još jedan istorijski rez. Na „Rebel Rave” bini pridružiće im se i zvezde nove techno scene – I Hate Models, Lorenzo Raganzini i Paolo Ferrara, u poslednjem zajedničkom b2b setu, kao i Trym, francuski producent poznat po eksplozivnim live nastupima.
Ovaj koncert ne obećava samo dobar provod – već putovanje kroz vreme i zvuk. Avanturu koju, baš kao što ni oni decembra 1995, nisu propustili.
U okviru manifestacije Zrenjaninski dani piva, u sredu, 6. avgusta, grupa Alogia će da nastupi sa specijanim gostom, Ronijem Romerom (Rainbow, MSG, IMP).
Roni Romero, IMP (Sofija)/ Photo: AleX
– To neće biti klasičan Alogia nastup, jer ćemo na bini imati neke goste, između ostalih će nam se pridružiti i Aca Celtic. Posle Alogijinog nastupa, pridružiće nam se i Roni Romero, sa kojim ćemo odsvirati kompletan set Dio, Rainbow, Purple hitova. To će biti odvojen nastup od Alogijinog. Ulaz se ne plaća, koncert je na otvorenom i svi ste pozvani. Posle nas nastupa Najda sa svojim bendom – rekao je Srđan Branković iz benda Alogia.
Inače, Srđan je Ronijev kolega iz izdavačke kuce Frontiers Records i bio je kao gitarista član postave na prvom Romerovom solo albumu “Raised on Radio”.
Mišael Bob Vidaković je posle numere “Iza oblaka“ objavio novi singl pod nazivom “Vrag” koji donosi nešto potpuno novo i neočekivano.
Ljubav, koja je glavni stožer Bobovih stihova, i u ovoj pesmi odnosi prevagu, premda je prožeta erotičnom notom. Iako donosi jedan potpuno novi pečat njegovom opusu, pesma “Vrag” nije izašla iz domena zvuka i teksta karaksterističnih za ovog kantaautora.
Mišael Bob Vidaković/ Photo: Milovan Ilić
I pored toga što pesma ima univerzalnu temu, a to je ljubav, Bob je na sebi svojstven način obrađuje i stavlja izvan tog univerzalnog i svakodnevnog diskursa.
Vidaković je do sada obljavio dva albuma koja su urađena u saradnji sa Ammonite Digitalom.
Deo prostora nekadašnjeg vojnog kompleksa Petar Drapšin (druga kasarna) između Subotice i Palića, biće i ove godine transformisan u oazu urbane kulture gde će se održati 23.Summer3P festival.
Jedan od najdugovečnijih subotičkih festivala predstavlja spoj savremene muzičke kulture i radioničarskog angažovanja sa prizvukom aktuelnih tema, događaja i iskustava u modernom stvaralaštvu.
Summer3p festival/ Photo: Akoš Kovač
Nastup na festivalu potvrdio je Jay Lumen iz Mađarske, trenutno najtraženiji mađarski DJ. Pored njega, nastupiće i Forest People iz Bosne i Hercegovine u njegovom prepoznatljivom muzičkom stilu.
Na festivalu će da nastupi i mlada DJ umetnica Yelisaveta iz Beograda, a energični Synsane iz Novog Sada pružiće vam nesvakidašnje muzičko putovanje. Sve ovo začiniće i mađarski guru underground melodic zvuka Boatech.
Domaću podršku pružiće izvođači iz Subotice: Radical Axis, Wikinger i Veridical. Predstavnici udruženja HARDWIRED (Čvrsto povezani) iz Subotice: Overtone Funk, Amiru i Mad Matt vrteće svoje setove tokom dnevnog programa (od 17:00) časova sva tri dana festivala, a DJ Andy Dee biće muzički domaćin u nedelju posle podne i predveče.
Summer3p festival/ Photo: Akoš Kovač
– Kada smo 2003 godine pokrenuli priču Summer3p festivala, nismo mogli ni da zamislimo da će toliko dugo trajati, ustvari, nismo tada o tome ni razmišljali. Ideja je bila napraviti i prikazati nešto drugačije, nešto moderno, savremeno, nesvakidašnje. Od tada pa do sada, bilo je tu raznih transformacija i promena lokacija ali jedno je zajedničko za sve ove godine a to je da više od dve decenije, vrlo dosledno i istrajno promovišemo viziju i misiju našeg Udruženja i nastojimo da dovedemo i prikažemo, kako afirmisane, tako i one izvođače savremene elektro scene koji su u usponu. Međutim, smatramo da podjednako, čak i više prostora treba dati lokalnim izvođačima iz Subotice i Srbije a ne zvati isključivo izvođače iz inostranstva jer Srbija ima izuzetno jaku, modernu i svestranu savrmenu muzičku scenu. Poslednje četiri godine, Summer3p se održava na novoj lokaciji koja ima izuzetne potencijale i potpuno je u skladu sa svetskim standardima za održavanje festivala, koncerata ili dnevnih programa. Prostor poseduje sve bitne elemente kao što su autentičnost, atraktivnost, sadržajnost, raznolikost, ekstravagantnost, bezbednost a naša ekipa umetnika, svake godine ga oplemeni i preuredi u mesto gde se lepo osećate. Pozivamo sugrađane da nam se pridruže ili svrate u ova tri dana i budu deo entuzijazma i energija grupe ljudi koja čini svetionik urbane kulture na Severu Srbije. Summer3p je uvek predstavljao i predstavljaće drugačiji vid provoda od onoga na šta smo navikli, negujući savremene trendove, kako kroz muzički doživljaj, tako i kroz umetničko, radioničarski i sportski program. Više od 20 godina, Summer3p festival nudi prostor svima koji žele iskoristiti svoje potencijale ili predložiti pojedinačnu ili grupnu inicijativu u domenu kulture i umetnosti a svi dnevni programi su besplatni– poručili su iz udruženja “AŠC” (Anti Šund Corporation – Education 4 the nation), koje organizuje predstojeći Summer3p festival.
Summer3p festival/ Photo: Akoš Kovač
Publiku tokom dana očekuje raznovrstan radioničarski program, izložbe i performansi, a uveče atraktivan muzički program i zanimljiva aktivacija posetilaca koja će ostati iznenađenje.
Nedelja, 27. jul, rezervisana je za Porodični dan, koji će programski biti sadržajan kao i prethodnih godina.
Uskoro možete očekivati detaljnije informacije o programu.
Summer3p festival/ Photo: Akoš Kovač
Summer3P sa ponosom nosi EFFE etiketu (Europe for Festivals – Festivals for Europe) i pripada grupi najboljih evropskih festivala u svojoj kategoriji.
Europian Festival Awards je 2009. godine u Londonu uvrstio fotografiju sa Summer3P festivala među 10 najboljih festivalskih fotografija u konkurenciji od 35.000, a od 2010, uvršten je u zvaničnu turističku ponudu Grada Subotice, Vojvodine i Republike Srbije.
Godine 2015. dobio je priznanje za izuzetan doprinos razvoju turizma, a o uspehu i kvalitetu Summer3p festivala takođe govori u prilog i to da ga je 2012. godine ugledni engleski časopis The Guardian, uvrstio među osam evropskih festivala koji se održavaju na najatraktivnijim lokacijama.
Nagrađivana, višestruko platinasta i dvostruka pobednica Evrovizije, Lorin, započinje uzbudljivo novo poglavlje singlom “Echoes“ (Polydor Records, Universal Music Group).
“Echoes“ Lorin kopotpisuje sa palestinsko-švedskim hitmejkerom Ramijem Yacoubom (poznatim po radu sa Charli XCX, Lejdi Gagom i Madonom). Pesma počinje kao nežna klavirska balada, no brzo se transformiše u bogatu pop produkciju filmske atmosfere, što verno prenosi prepoznatljivi emotivni intenzitet Lorininog izraza.
– Ova pesma govori o povezanosti duša, onoj vrsti veze kojoj ne treba prostor ni vreme da bi postojala. Svi smo mi na neki način odjeci jedni drugih, i kada se jasno vidimo, sudaramo se, bez obzira koliko daleko bili jedni od drugih – kazala je Lorin.
Loreen, Echoes, artwork/ Universal Music
“Echoes“ snažno odražava jedinstvo, ranjivost i kosmičku ljubav. Moćnim refrenom pevačica demonstrira sposobnost spajanja ličnog s univerzalnim, nastavljajući da stvara pop muziku koja nadilazi uobičajena očekivanja.
Novo izdanje nadovezuje se na niz poznatih singlova, među kojima se ističu evrovizijske numere “Euphoria“ i “Tattoo“. Tu su i nedavni singli “Is It Love“, “Forever“, “Gravity“ i “Warning Signs“, a svaki od njih istražuje teme ljubavi, ranjivosti i kosmičke povezanosti.
Sve ove pesme zajedno prikupile su milijarde strimova i učvrstile Loreeninu poziciju kao jednu od najupečatljivijih i najsnažnijih glasova na sceni moderne pop muzike.
Lorin je nedavno predstavila i kolaborativni projekat “SAGES” s nagrađivanim islandskim kompozitorom i producentom Ólafurom Arnaldsom.
To je duboko lično i intuitivno delo koje spaja filmske zvučne pejzaže s Loreeninim emotivno nabijenim vokalima i istražuje teme transformacije, ranjivosti i kreativne slobode.
Ovu spontanu saradnju, koja prkosi žanrovima, prati i vizuelno impresivan kratki film inspirisan nadrealnom pričom o slučaju Plesne kuge u Strazburu. To dodatno potvrđuje Lorinino umetničko umeće, ne samo kao vokalistkinje, već i kao snažne, vizionarske pripovedačice.
Lorin dolazi u Srbiju u subotu, 12. jula kada će nastupiti na glavnoj bini EXIT festivala, na Petrovaradinskoj tvrđavi.
Letnji koncertni program Dub Festa se nastavlja pa posle nastupa bendova Vampiri, Đura i Mornari i DLM, u baštu Dub Gastro Puba stiže i grupa Alisa.
Koncert će biti održan u subotu, 19. jula od 21:00 čas, a publika će imati priliku da čuje pesme koje su obeležile generacije: “Sanja“, “Ludi Ivan“, “Vojskovođa“, “365“… ali i da doživi novu energiju benda koji ove godine slavi 40 godina od osnivanja.
Iako frontmen i osnivač, Miroslav Živanović Pile, nije dočekao ovu jubilejnu godinu (preminuo je na Badnje veče 2024) njegova želja da bend nastavi sa radom ostaje pokretačka snaga Alise i u novom poglavlju njenog postojanja.
Alisa, Zaječarska gitarijada/ Photo: AleX
Na mestu glavnog vokala sada je Dušan Vasiljević Tesla, koji se bendu pridružio 2018. godine kao gitarista i prateći vokal, zajedno sa Marijom Petrović (violina i vokal).
Tokom godina provedenih u bendu, Tesla je, kako publici, tako i Piletu, pokazao da je sposoban da autentično iznese pesme Alise i dostojno nasledi jednog od najprepoznatljivijih frontmena domaće scene.
Snagu nove postave potvrdila je i publika na memorijalnom koncertu “Alisa i prijatelji – Piletu u čast“, održanom 14. decembra 2024. godine u velikoj sali Doma omladine Beograda.
Dušan Vasiljević Tesla/ Photo: Marija Đorđević
Ove godine, Alisa planira brojne nastupe širom zemlje, koje će krunisati velikim koncertom u Domu omladine.
– Najveći deo koncerta sviraćemo legendarne pesme sa prvog albuma kao što su “Sanja“, “Ludi Ivan“, “Vojskovođa“, “365“… Ali, naravno, biće tu još hitova sa još četiri albuma koje je Alisa objavila – najavio je bubnjar i jedan od osnivača, Predrag Peđa Cvetković.
Koncert u Dubu biće prilika da publika u intimnijem ambijentu letnje bašte uživa u vanvremenskim hitovima i doživi novu snagu benda.
Cena ulaznice iznosi 1000 dinara, a rezervacije se mogu izvršiti putem broja telefona 065 999 08 85.
Dub Fest se nastavlja i u avgustu – već 2. avgusta nastupiće grupa Retrospektiva, dok će 16. avgusta publika imati priliku da uživa u koncertu pevačice Kike i njenog benda.
Bend Tref, Pik & Razbojnik objavio je novi singl pod nazivom “Tramvaj života“, koji uz snažnu poruku donosi i upečatljiv video spot, simbolično oslikavajući ritam svakodnevice, unutrašnjih preispitivanja i zajedničkih ljudskih puteva.
Pesma je dostupna na svim digitalnim platformama, a spot je realizovan uz podršku AMUS-a i sniman u studiju Parabelum music u Beogradu.
U duhu simbolike, tramvaj jemetafora života – svakodnevnog kretanja, menjanja, presecanja i ponavljanja.
Vizuali koje potpisuje Bojan Obrenović, uz upotrebu AI alata, prate prolazak tramvaja kroz razne gradske pejzaže, istovremeno prikazujući različite ljude koji dele istu vožnju – simbol zajedničkog iskustva koje svi prolazimo, iako naizgled idemo u različitim pravcima.
Tramvaj života, kadar iz spota/ YouTube printscreen
“Tramvaj života“ tematizuje balans između rutine i želje za slobodom, između spoljašnjeg sveta i unutrašnjeg mira. Kroz tekst i atmosferu, pesma poziva na osvešćenje i prisutnost – jer svako od nas je samo još jedan putnik u ovom velikom, šarolikom tramvaju života.
Muzika, tekst i gitare: Lemmy, klavijature, bubnjevi i aranžman: Nemanja Kotur, vokal: Aleksandar Mihajlov, bas gitara: Vanja Cvijanović, saksofon: Kristijan Đorđević, prateći vokal: Nevena Filipović, režija i kamera: Bojan Obrenović
Pesma se emituje na više radio i tv stanica u regionu, prisutna je i na muzičkim portalima , kao i na više top lista (Jelen Top 1o, Top 30 Rock -Radio Dunav Vukovar, bila je na 3.mestu top liste Regionalka RNS1, Hit dana radio UnderGrand NS I).
Što se daljih planova benda tiče, krajem jeseni možemo da očekujemo još jedan najavni singl s albuma “Sloboda” koji je u procesu snimanja.
Koncert američkih heavy metal legendi W.A.S.P. biže održan ovog petka, 11. jula na otvorenoj bini Luke Beograd (OpenAir Corner).
Čuveni Bleki Loles vraća se posle 16 godina u Srbiju u sklopu velike svetske turneje “ALBUM ONE Alive” da još jednom opravda svoj status u svetu heavy metala i rokenrola uopšte.
Treba napomenuti da će im ovo biti jedini koncert u regionu.
Za razgibavanje će biti zadužen Metal Nights DJ Crew koji će puštati najžešće hitove i zagrejati ekipu pred koncert.
Satnica: – 19:00 – Ulaz – 19:01 – METAL NIGHTS DJ CREW – 21:00 – W.A.S.P.
W.A.S.P./ Photo: Promo (via Hangtime Agency)
W.A.S.P. je američki heavy metal bend osnovan 1982. godine u Los Anđelesu, a značenje same skraćenice ostalo je nepoznato do danas, ili kako kaže sam Bleki: “We Ain’t Sure, Pal”.
Bend je vrlo brzo postao poznat po kontroverznim tekstovima, teatralnim nastupima koji su uključivali sirovo meso, motorne testere i pirotehniku, kao i provokativnom imidžu koji neguju i danas.
Tokom 1980-ih, W.A.S.P. je bio na udaru konzervativnih grupa zbog raznih oblika “eksplicitnosti”, što ih je učinilo simbolom slobode izražavanja u heavy metalu i srodnim žanrovima.
Albumi “The Last Command” (1985.) i “Inside the Electric Circus” (1986.) učvrstili su njihovu popularnost na svetskom nivou, posebno tokom turneja s bendovima kao što su Iron Maiden, Slayer i Saxon.
Tokom vrlo plodne i živopisne karijere objavili su 16 albuma, a za njihovo debitantso izdanje Bleki kaže da je to bio “besan album koji je snimio besan bend. On nije samo odražavao stav članova benda koji su ga stvorili, već i duh vremena u kojem je nastao”.
Ovaj album postao je jedan od stubova metal scene 80-ih i ostao jedan od najboljih debitantskih albuma svih vremena. Uz Blakija, bend danas čine basista Majk Duda, gitarista Dag Bler i bubnjar Akvajels Prister.
Ulaznice po pretprodajnoj ceni od 4800 dinara mogu da se kuppe putem GigsTixa ili u Katakombe baru (Knez Miletina 45).
Na dan koncerta koštaće 5300 dinara i moći će da se kupe na ulazu.
Legendarni bubnjar Marki Ramon, čuvar pank nasleđa i dugogodišnji član Ramonesa, ponovo dolazi u Beograd.
Sa bendom Marky Ramone’s Blitzkrieg nastavlja da širi duh brze, sirove i iskrene muzike koja je promenila svet, a publika u Srbiji ga dobro pamti — od nastupa na Beer Festu u Beogradu, preko energičnih koncerata na Exitu, do svirke na glavnom trgu u Novom Sadu.
Pred njegovu novu svirku, 15. jula na Zappa Barki, razgovarali smo o tome kako je sačuvao zvuk Ramonesa, šta ga danas inspiriše i kakvu energiju beogradska publika može da očekuje.
Koliko ti je važno da Ramones ostanu “živi” u formi kakvu ljudi očekuju — a koliko bi voleo da publika vidi nešto sasvim novo u tim pesmama koje izvodiš sa Marky Ramone’s Blitzkrieg? – Pesme su suviše dobre da se ne sviraju. Sav šou je posvećen Ramones repertoaru. Snimio sam nekoliko pesama, obrada koje sam “ispeglao” u pank fazonu, ali koncert je pre svega o Ramonesima.
Postoji li pesma iz repertoara Ramonesa koja ti danas zvuči potpuno drugačije nego kad si je prvi put svirao? – Sve pesme mi zvuče isto kao i ranije.
Da li si ikada razmišljao kako bi Ramones zvučali da su počeli u 2020-im? – Zvučali bismo potpuno isto. Nema potrebe za dodatnim instrumentima ili drugim stvarima – inače to ne bi bili Ramones.
Da li osećaš da pank i dalje ima isti duh pobune — ili se pretvorio u nešto drugo? – Pank je da budeš iskren u onome što radiš i osećaš. Da slediš svoj put. Za mene je to stav. Ljudi se ne menjaju, tehnologija se menja.
Postoji li bend ili izvođač danas koji te podseća na pank etiku Ramonesa? – Danas je sve komplikovanije i brže. Ako se osvrnem unazad, rekao bih Green Day, Pearl Jam, Offspring… čak i The Gallows.
Ljudi često vole da mitologizuju Ramones kao “jednostavne i sirove” – koliko je to blizu ili daleko od istine? – Da, bilo je jednostavno i sirovo, ali to ne znači da je lako. Da bi svirao te pesme moraš biti u formi i mnogo vežbati. Više od 30 pesama za 70 minuta – nema mnogo ljudi koji to mogu.
Na šta si kao bubnjar danas najponosniji u svom stilu – nešto što misliš da ljudi često i ne primete? – Volim svoj stil, ne znam šta ljudi primećuju a šta ne. Zabavljam se svirajući duple udarce na hi-hatu.
Kako lično ostaješ mentalno u pank fazonu na dugim turnejama – ili je taj pank stav jednostavno deo tebe? – Mnogo odmaram, dobro spavam, zdravo se hranim, pijem puno vode i fokusiram se na to da svaka svirka bude odlična i da publika bude zadovoljna.
Postoji li nešto što ne voliš kod turneja, a niko te to nikad ne pita? – Pa kao i svi: aerodromi… bezbednosne provere, čekiranja, ovo, ono… ali šta da radimo, tako se putuje i moraš to da prihvatiš.
Koji grad ili publika su te najviše iznenadili time kako “razumeju” Ramones? – Sve publike su dobre, i srpska naravno. Bio sam i u zemljama poput Kine, Dubaija, Vijetnama… Čak i tamo ima mnogo Ramones fanova.
Ovo ti nije prvi put da sviraš u Srbiji – kakve utiske nosiš sa prethodnih nastupa ovde? – Sećam se kako smo pre mnogo godina svirali na Beer Festu u Beogradu, bilo je baš lepo. Naravno i festivali kao Exit, ili kada smo svirali na glavnom trgu u Novom Sadu.
Šta neko ko nikad nije slušao Ramones može da očekuje na koncertu u Beogradu? – Mnogo zabave i energije. Skoro 40 pesama za 70–80 minuta. Moraš to da doživiš da bi razumeo.
Šta bi voleo da budeš kad porasteš? – Javiću ti kad porastem.