Video servis Vevo objavio je listu najgledanijih videospotova ove godine. Gledanje spotova na ovoj platformi zabeležilo je porast od 26% u odnosu na prošlu godinu, a apsolutni vladar je Džastin Biber. Na tri ovogodišnje liste deset najgledanijih videospotova – američkoj, britanskoj i svetskoj, na vrhu se nalazi Biberova pesma “Sorry”.
Još dve Biberove pesme se nalaze na listi svetskih Top 10 pesama: “What Do You Mean” i “Love Yourself”. “Sorry” s prošlogodišnjeg albuma “Purpose” objavljena je u oktobru 2015. i do sada je pregledana više od dve milijarde puta.
Na drugom mestu se nalazi Adel sa “Hello”, a zatim slede “Work From Home” Fifth Harmony i “This Is What You Came For” Kelvina Harisa. Peto i šesto mesto opet drži Biber posle koga su Drejk, Mark Ronson, Rijana i The Chainsmokers.
Dest najgledanijih spotova u 2016. godini:
1. Justin Bieber – “Sorry” (2 O53 706 593)
2. Adele – “Hello” (1 807 418 307)
3. Fifth Harmony – “Work From Home” (1 184 701 874)
4. Calvin Harris – “This Is What You Came For” (1,032 529 463)
5. Justin Bieber – “What Do You Mean?” (1,002,151,667)
6. Justin Bieber – “Love Yourself” (966,846,883)
7. Drake – “Hotline Bling” (899,014,469)
8. Mark Ronson – “Uptown Funk” (825,589,463)
9. Rihanna – “Work” (800,984,121)
10. The Chainsmokers – “Closer” (776,806,154)