Nedavno objavljeni “Emotion Sickness”, prvi singl s najavljenog albuma “In Times New Roman…” s kojim su se QOTSA trijumfalno vratili posle diskografske pauze, “nalazi ih u njihovom najboljem, zlokobnom, bar-band-on-acid izdanju” (prema New York magazinu), i dobio je fantastične reakcije kritičara, publike i fanova.
Stigao “Emotion Sickness”, prvi singl sa novog albuma Queens of The Stone Age
Queens of the Stone Age sada otkrivaju “Carnavoyeur”, drugi video singl s njihovog s predstojećeg osmog studijskog izdanja.
Za razliku od prvog singla, “Carnavoyeur” otkriva Queens of the Stone Age u jednoj suptilnijoj nijansi zlokobnog: hipnotišući tuševi rifova slivaju se preko njihovog dobro nam poznatog, čvrstog rocka, prepoznatljivi zaštitni znak jednog od najbolih bendova današnjice, dok vokal Džoša Homa, nešto drugačijih raspona i dubine nego inače, zaokuplja slušaoca svojim toplim, ali i poznatim tonovima prihvatanja i rezignacije.
I dok su zadivljujuće, medene melodije ove pesme bez sumnje, zaista lepe, ovo su još uvijek Queens of the Stone Age, pa ne nedostaje bubnj i bas, ili vrišteće gitarske solo deonice. “Carnavoyeur” morate da čujete da biste verovali.
Novi album “In Times New Roman…” (Matador Records) će na svim digitalnim platformama biti dostupan od 16. juna.
Noć uoči objave, u prodavaonicama ploča i pabovima u 23 zemlje, organizovaće se Midnight Club druženje koje počinje počinje 15. juna u 23:00, a u prodaji će biti posebni pokloni, ekskluzivni merch među kojima i limitirano raznobojno LP izdanje, a na par lokacija i potpisani merch uz podelu ulaznica za predstojeće koncerte.
O beogradskoj promociji albuma više uskoro na društvenim mrežama Lampshade Media.