Poznati voditelji, ogroman budžet, velika producentska imena i receptura preuzeta od Eurosonga nisu bili dovoljni da američku publiku zainteresuju za tamošnju verziju omiljenog evropskog muzičkog takmičenja.
U poređenju sa tri miliona gledalaca na početku, u martu, gledanost američke verzije Eurosonga na NBC prepolovila se do kraja aprila.
Istovremeno, ABC konkurentska emisija “Američki idol” imala je četiri puta više gledalaca – 5,6 miliona.
ZANIMANJE – PROFESSIONAL BLUNT ROLLER… SNOOP DOGG PLAĆA 50.000 DOLARA GODIŠNJE LIKA SAMO DA MU MOTA DŽOINTE
Uoči velikog finala 9. maja, “American Song Contest” postepeno gubi sve više obožavalaca, prema podacima kompanije za istraživanje tržišta Nielsen, objavljenim na web stranici TV Series Finale.
Na početku bilo je 2,9 miliona, potom 1,9 miliona iduće sedmice, pa samo 1,6 u trećoj. U četvrtom i petom eliminacionom krugu, u program se uključilo 1,4 miliona ljudi. Sličan broj je gledao prvo polufinale krajem prošlog meseca.
Stvar nisu spasli ni voditelji – reper Snoop Dogg i pevačica Keli Klarkson.