Popularna dečja pesmica “Baby Shark” je postigla neverovatan rekord.
“Baby Shark” je sa 7,04 milijarde pregleda još 2020. službeno postao najgledaniji video-spot svih vremena na YouTubeu i uspeo s trona da skine hit “Despacito” Luisa Fonsija.
Na žalost svih roditelja, pesma je i dalje hit. Nedavno je probila magični broj od neverovatnih 13 milijardi pregleda, a čak se i Ilon Musk našalio kako ima “više pregleda nego što je ljudi na planeti”.
Stigao do 2 milijarde pregleda na YouTubeu… Sećate li se ovog hita iz 2011?
Milijarde pregleda tokom godina donele su zaradu od 22 miliona dolara, a kreatori video-spota mesečno zarađuju oko 283.000 dolara samo od pregleda na YouTubeu, prema Bonus Insideru.
Nisu još za penziju… Guns N`Roses oborili rekord YouTubea
Direktor i saosnivač Pinkfonga Kim Min-seok za Forbs je otkrio kako je kompanija osmislila plan za kreiranje zabavnog sadržaja namenjenog članovima porodica svih uzrasta, pošto je 2016. godine njihov video-spot postao viralan.
Nego, da dodamo mi još koji pregled…