Predvodnik nove struje kantautora na našoj muzičkoj sceni, poznat pod imenom-koje-može-da-odvede-na-pogrešan-trag Kralj Čačka, na velikom koncertu u četvrtak 22. decembra od 21h u Velikoj sali Doma omladine Beograda, promovisaće svoj prvi album i tek objavljenu knjigu poezije.
Kako u najavi za ovaj koncert piše “posle višegodišnjeg šunjanja po kuloarima glavnih muzičkih zbivanja u zemlji, Kralj Čačka (za neke poznat i kao Nenad Marić) u novembru 2014. najzad je izašao na glavnu muzičku scenu Beograda, Srbije i sveta, sa singlom “Moj Avatar”. Dve godine i više desetina koncerata kasnije Kralj je spremio prvi studijski album – u iščekivanju tog istorijskog događaja, dođite da čujete nove, stare i razne druge pesme koje će Nenad i ekipa odsvirati samo za vas, u raskošnijem ambijentu nego ikad”.
Nenad Marić, Kralj Čačka/Photo: Marina Bubnić
A iza ovih reči stoji nešto zaista posebno. Odnosno neko ozbiljno drugačiji. Jer, Kralja Čačka je nemoguće svrstati u određeni muzički kalup. Ima tu i džeza, i šansone, i bluza, i fankija… Ima malo Balaševića i Džonija Štulića, ali i Dilana i Toma Vejtsa… Ima tuge i sete, radosti i veselja, i mnogo ljubavi i kajanja. Kao kod svakog dobrog trubadura. A Kralj je dobar. I nije go.
Stigla je još jedna Forbsova lista muzičara koji su prošle godine zaradili najviše novca. U posmatranom periodu (od 1. juna 2015. do 1. juna 2016.) najviše razloga za slavlje ima Tejlor Svift.
Svift je prva na listi sa zaradom od 170 miliona dolara što nije samo najveća zarada u muzičkom svetu nego i jedna od najvećih zarada u svetu “poznatih”.
One Direction/ Photo: Facebook @onedirectionmusic
Na drugom mestu Forbsove liste je One Direction sa 110 miliona, zatim Adel koja je zaradila 80,5 miliona dolara, a za njom slede Madona i Rijana.
Šesti je Gart Bruks, sedmi AC/DC sa zaradom od 67,5 milona dolara, odnosno milion više od osmoplasiranih Stonsa koji su odsvirali samo 27 koncerata, ali su ipak bolji od Džastina Bibera i Keti Peri.
The Weeknd/ Photo: Facebppk @theweeknd
Brus Springstin je jedanaesti (60,5 milijuna dolara), iza njega je Pol Makartni, a U2 i The Weeknd dele petnaesto mesto sa 55 miliona dolara zarade.
Remasterizovanim izdanjima na CD-u i vinilu, Mascom records vraća muziku kultne beogradske grupe Ekatarina Velika onima kojima pripada, generacijama koje su rasle uz reči i značenja njihovih pesama, kao i mladim generacijama koje prepoznaju značaj ove grupe za vreme u kome je stvarala.
Kako bi duh EKV i tog vremena nastavio da živi, u Mascomu su pripremili i remasterizovali njihova četiri poslednja albuma: Ljubav (1987), Samo par godina za nas (1989), Dum dum (1991) i Neko nas posmatra (1993).
Tragovi i uticaji muzike i koncertne aktivnosti kultne grupe na kulturu regiona bili su posebni, a osećaju se snažno i danas. Mnoge generacije su stvarale kult grupe EKV, odnosom prema njihovoj muzici, poetici i porukama. Zajedno su uz njihovu muziku odrastali oni koji su ih prepoznavali kao rokenrol, muziku, zabavu, energiju, poeziju, bunt, stav, opomenu, viziju…
Omoti albuma su redizajnirani, a novi, jednistveni vizuelni identitet i ovoga puta dao je Vuk Vidor, koji je sarađivao sa grupom EKV i na prvim izdanjima.
Originalna postava grupe Time predvođena džez -rok legendom Zdenkom Kovačiček, održaće koncert 17. decembra u Novom Sadu u Firchie Think Tank studiju i 18. decembra u Beogradu u Mikser Hausu sa početkom u 21:00 čas.
Zdenka Kovačiček/ Photo: Promo
Grupa TIME, nosilac nagrade “Porin” za životno delo i brojnih drugih muzičkih priznanja, u Beograd i Novi sad stiže u sastavu: klavijaturista Tihomir Pop Asanović (bivši član The Generalsa), gitarista Vedran Božić (bivši član sastava Grešnici, Roboti, Wheels Of Fire, Mi, Nautilus), basista Mario Mavrin, (bivši član sastava BP i Convention) i bubnjar RatkoDivjak (bivši član grupa Dinamiti, BP, Convention).
Tihomir Pop Asanović/ Photo: Promo
Na radost svih ljubitelja rokenrola, zagrebački bend će da predvodi prva dama jugoslovenske džez i rok scene, Zdenka Kovačiček, pevačica koja je tokom svoje karijere sarađivala sa mnogim kultnim sastavima kao što su Nirvana (zagrebački trio), Bijelo dugme, YU jazz-rock selekcija, Telephone blues band, i koja je 2002. godine potvrdila status najeminentnije pevačice na hrvatskoj muzičkoj sceni osvojivši nagradu “Porina” za najbolji ženski vokal.
Ulaznice za koncert u Mikser Hausu, 18. decembra, dostupne su na prodajnim mestima Gigs Tix-a po pretprodajnoj ceni od 800 dinara.
Grupa Galija, koja će svoj slavljenički koncert povodom četiri decenije postojanja održati 29. decembra u beogradskoj Hali sportova, pozvala je svoje fanove da snime i postave na Jutjub svoju obradu novog singla “Nešto me goni”.
– Veoma je zanimljivo kad fanovi za svoju dušu snime za Jutjub neku našu pesmu. Tako pesma dobija neki novi život i potvrđuje svoju vrednost. “Nešto me goni” isprva zvuči neposredno i jednostavno, ali ima neke svoje specifičnosti, i biće uzbudljivo čuti kako je drugi sviraju i shvataju – kaže frontmen Galije, Nenad Milosavljević.
Galija/ Photo: Ivan Grlić
Obradu “Nešto me goni” treba da snime i postave na svoj Jutjub kanal fanovi, pojedinci i bendovi, bez obzira na znanje i iskustvo, starost i mesto boravka, na instrumentima po sopstvenom izboru. Jutjub linkovi sa video snimkom i osnovnim podacima o izvođaču, šalju se na mejl infolongplay@gmail.com.
Članovi Galije preslušaće i pregledaće sve snimke, a najbolji će biti objavljivani na zvaničnoj fejsbuk strani benda Galija
Izvođači najboljih radova biće nagrađeni besplatnom ulaznicom za koncert 29. decembra u Hali sportova, gde će moći da prisustvuju tonskoj probi i upoznaju se sa članovima grupe Galija.
Ulaznice za slavljenički koncert u Hali sportova po ceni od 1.200 dinara mogu da se kupe preko mreže Eventim. Od 19. decembra cena će iznositi 1.500 dinara.
Hana V. & The Soulfunk Division/ Photo: Rade Marković
U beogradskom klubu Soul Society, 3. decembra nastupiće bend Hana V. & The Soulfunk Division u sastavu: Hana Vučićević – vokal, Vladimir Pejović – vokal, Srđan Tanasković – klavijature, Dragan Ivanović – bas, Dragan Gagi Heinrich – gitara i Peđa Milutinović – bubnjevi.
Ova ekipa iskusnih muzičara okupila se oko ideje da zagruva muziku koju voli a koja je mešavine više žanrova: soula, fanka, džeza, hip hopa i roka. Na repertoaru će biti Džil Skot, Meshell Ndegeocello, Bilal, D’Angelo, Living Colour i Screaming Headless Torsos i još mnogo vrhunske muzike.
Hana V. & The Soulfunk Division / Photo: Facebook @SOULSocietyClub
Hana V, pevačica i kantautor je svoju klupsku karijeru započela sredinom 90 – ih godina. Poznata je po energičnom nastupu i raskošnom glasu. Veliki hit “Are you ready” koji je napravila sa svojom grupom Speed Limit obeležio je novo poglavlje srpske elektro scene.
Hana je nastupala i sarađivala sa sa mnogim istaknutim muzičarima: Lazar Tošić kvintetom, Vasil Hadžimanov bendom, Big bendom Radio Televizije Srbije, bendovima Speed limit i J.U.S.T, Sunshine i mnogim značajnim klupskim muzičarima ovdašnje džez scene.
Radujem se što sam deo smotre autorskih ostvarenja, jer su ona danas više nego ikad pod pritiskom filmske konfekcije, kaže legendarni makedonski reditelj Milčo Mančevski, gost 22. Festivala autorskog filma u Beogradu.
Njegov film “Pre kiše” dobio je 1994. godine brojne nagrade među kojima i Zlatnog lava u Veneciji, a sada Mančevski gostuje u Beogradu, gde sa nemačkim rediteljem Andreasom Dresenom u okviru edukativnog programa Gete instituta – “First Films First” drži master-klasove. On napominje da je autorski film suština kinematografije kao umetničke discipline.
– FAF je regionalno važan festival jer je izbor filmova perfektan, a ljudi koji se staraju o programu su vrlo zabavni – kazao je Mančevski.
On je naglasio da mlade kolege na master-klasovima pre svega uči da moraju biti pošteni prema delu i prema sebi.
– Sugerišem im da govore ono što osećaju i da ne kalkulišu sa stvaranjem eventualnog proizvoda koji će prodati publici. Važno je da film izlazi iz srca autora. Film ne sme da bude produkt neke organizacije ili komiteta koji ima finansijske ili političke potrebe – uveren je Mančevski.
[infobox title=’Malo filmova, mnogo uspeha’] Milčo Mančevski/Photo: manchevski.com
Before the Rain (Pre kiše)
Dust
Shadows
Majke
Bikini Moon (post-produkcija)
[/infobox]Rad s mladim ljudima je, dodaje, veliki dar za bilo kog iskusnog reditelja.
– Čitav proces programa Gete instituta – First Films First je dragocen. Kamo sreće da sam ja imao takvu asistenciju u razvoju ideja na početku svog stvaralaštva. Sada predajem na Bruklin Koledžu, a pre toga sam radio sa studentima na Njujork Junivrsitiju i mislim da ja dobijam od studenata isto toliko koliko oni dobijaju od mene. Uvek im kažem da mogu da ih naučim zanatu i da im pomognem da otvore srce – kaže reditelj.
Mančevski kaže da su za njega prošla zauvek lepa vremena devedesetih prošlog veka, kada je, tvrdi, bilo udobno snimati autorske filmove.
– Danas svako može da snimi film ali vas sačekaju na pitanju distribucije zato što svako ostvarenje ne može da uđe u bioskopsku mrežu. Danas je mešanje fikcije dokumentarnog i igranog, dakle realnog i fikcije mnogo više izraženo na filmu nego bilo kad. Svi svakodnevno snimaju male dokumentarce koje postavljaju na društvene mreže. Sa druge strane postoje rijaliti programi koji su zapravo igrana obmana – kazao je Mančevski.
Slavni makedonski reditelj najavio je i svoj novi film.
– Ove godine sam snimao u Njujorku ostvarenje koje se zove ‘Bikini mun’. Uskoro završavam montažu. U filmu igra Kondola Rašad. To je priča o jednoj ženi u Njujorku koja je veoma harizmatična, ali i čudna. Pokušao sam da napravim mali eksperiment o glavnoj junakinji, ali i o snimanju samog filma – otkriva Mančevski.
Beogradski bluz bend Zona B zakazao je za petak, 2. decembar, sasvim posebnu svirku u Pančevu.
U dvorani “Apolo” Doma omladine u Pančevu bluzeri će nastupiti zajedno sa specijalnim gostom, čuvenim kompozitorom, aranžerom, producentom i instrumentalistom Radetom Radivojevićem.
Zonu B danas čine iskusni srpski muzičari Zdenko Kolar, Dušan Ristić, Dušan Bezuha, Petar Zarija i Dadi Stojanović, što uz gostovanje Radeta Radivojevića garantuje sjajnu bluz svirku u “Apolu”. Koncert počinje u 21. čas, a ulaz je, verovali ili ne, besplatan.
Ne treba propustiti ovu priliku, jer… ovako Zona B zvuči uživo:
Sedamdesete godine prošlog veka svakako je obeležila i supergrupa Led Zepppelin.
Bend je svirao čvrsti rokenrol, na potpuno originalan način. Gitarista Džimi Pejdž, pevač Robert Plant, basista Džon Pol Džons i bubnjar Džon Bonam Bonzo napravili su jedinstven spoj pop kulture, rokenrola i mračne satanističke metafizike, te na taj način utrli put za čitavu jednu oblast u modernoj muzici koja se zove “metal” muzikom.
Džimi Pejdž i Robert Plant, 1994./Photo: facebook@jimmypage
Oni su zapravo bili preteče hevi metala koji je odmah posle njih inaugurisala grupa Black Sabath. Istorija metal muzike sa Zeppelinima i Black Sabath kao počecima, razvila se tokom osamdesetih i devedesetih godina prošlog veka u brojne pravce od hard-metala, preko spid-metala, gotik-metala”, treš-metala, do mračnog Death i Black metala. Celokupan opus svih nastavljača Zeppelina, ujedinjenih pod oznakom metal muzika, inspirisan je upravo velikim delom okultnim interesima gitariste Džimija Pejdža.
Džimi Pejdž je bio oduševljeni sledbenik “sataniste” Alistera Kroulija, koji je sam sebe nazivao – velikom zveri sa oznakom 666. Pejdž je bio posvećen u Kroulijev lik i delo do te mere da je kupio njegovu kuću zvanu “Boleskin House” i preuredio je u neku vrstu muzeja prepunog ličnih stvari velikog britanskog maga. Kao što je Krouli bio veliki okultista i mag sa početka dvadesetog veka, koji je uvek sa sobom nosio magijski štap, Pejdž je bio to isto samo sa gitarom u rukama. Krouli je bio avanturista i nemirni duhovni istraživač starih kultova. U ogromnom broju knjiga koje je ostavio za sobom pisao je isključivo o magijskoj teoriji i praksi. Egipatski mračni bogovi, demoni, pali anđeli i Satana ili Ajvaz lično, govorili su kroz Kroulija ili njegovog prijatelja medijuma Nojberga, a on je sve to prenosio svojim učenicima.
Džimi Pejdž je bio posvećeni nastavljač Kroulijevih ideja i praktikant njegovih rituala. Oduševljeno je čitao hermetičke stare knjige i rukopise, te napravio veoma ozbiljnu biblioteku takvih retkih oi skupih knjiga. U starom alhemijskom grimoaru “Ars Magica Arteficii” iz 1557. godine, koji je napisao Dželolamo Kardano, pronašao je simbol Zoso, koji je dodao svom imenu. Oblačio je plašt na svojim koncertima na kom su bili iscrtani alhemijski i astrološki simboli. Pejdž je komponovao ekstatičnu muziku sa čvrstim gitarskim rifovima, a na sve to se sjajno uklapalo vrišteće pevanje Roberta Planta. U njihovim stihovima bilo je uticaja indijskih i nordijskih spevova, ali i čarobnih priča pisaca kao što su Tolkin i Lafkraft.
Pejdž je bio oduševljeni praktikant seksualne magike koju je osmislio Krouli. Rituali koje je Krouli razradio dok je rukovodio “OTO” grupama, koitus sa Babalon, demonskom ženom uz primenu tehnike zvane kareza, bio je put koji direktno vodi na panteon “mračnih” egipatskih bogova, u divlje društvo Kali, Nuit, Hatora. Džimi Pejdž je tražio baš takve žene za svoje zabave. Pronalazio je skarletne žene medju gomilom grupi devojaka koje su ga okruživale na koncertima medju kojima su najpoznatije Bejb Buel, Pamela Des Bares, Lori Madoks. Poput Kroulija, mladi Pejdž je bio seksualno nezasit. Bekstejdž njegove grupe ili hotelske sobe na turnejama, postajale su mesta gde je pravio satanističke orgije. Sedamdesete godine su u SAD donele modu satanizma, a Džimi Pejdž je bio jedan od najslavnijih prenosioca ideja sumerskih, haldejskih i drugih magova sa početka civilizacije.
{eron Tejt i Roman Polanski/Photo: printscreen The Fearless Vampire Killers
Mensonov zločin prilikom kog je ubijena Šaron Tejt, trudna supruga reditelja Romana Polanskog, otkrio je mračne tajne estradnog američkog krema. Šaron Tejt i Roman Polanski bili su tih godina fascinirani pomodnim satanizmom, još jednog slavnog američkog crnog maga Antona Šandora Le Veja. Le Vejovu knjigu “Satanistička biblija”, Menson je prosto obožavao. Le Vej, takozvani crni papa, bio je konsultant Polanskom za film “Rozmarina beba” u kojem je Mia Farou glumila devojku zatrudnelu s đavolom.
Rođen kao Hauard Stenton Le Vej, 1930 godine u Čikagu u porodici koja se bavila distribucijom likera, Le Vej je kao mladić naučio da svira nekoliko instumenata, među kojima su mu bile omiljene orgulje na klavijaturama. Kao svirač zaposlio se prvo u cirkusu, a potom se preselio u Los Anđeles gde je svirao orgulje u “Majan teatru”. Njegovi biografi tvrde da se mladi Le Vej u ovom teatru koji je izvodio burleske, susreo sa tada mladom i nepoznatom glumicom Normom Džin kasnije poznatom kao Merlin Monro. Le Vej je imao kratkotrajnu seksualnu vezu sa Merlinkom. Merlin Monro je svoj buran život završila samoubistvom.
Anton Šandor Le Vej/Photo: pinterest.com
Opsesija da zavede i privoli svom satanističkom kultu najslavnije zvezde Holivuda, ostala je trajna crta u njegovom karakteru. Na “Walpurgisnacht” 1966. godine u San Francisku osnovao je svoju “Satanističku crkvu” koja postoji i danas. Da bi pribavio publicitet za svoje mračne planove, Le Vej je bio u neprekidnoj potrazi za filmskim zvezdama. Polanski i Šaron Tejt nikada nisu zvanično poslali članovi njegove “satanističke crkve”, ali su definitivno bili pod uticajem Le Vejovih ideja. Sam Le Vej pojavio se u ulozi đavola u filmu “Rozmarina beba” u kom vodi “crnu misu”.
“Crna misa” je u Le Vejevoj crkvi bili doslovno preuzeta iz opisa koji se nalazi u romanu kultnog simbolističkog pisca Jorisa Huismansa “Tamo dole”. Šandor Le Vej je uspeo da za svoju crkvu privoli još jednu slavnu divu Holivuda, a bila je to Džejn Mensfild. Džejn se slikala sa Le Vejem tokom izvođenja ceremonije crne mise i te fotografije su zapanjile svet. Le Vej je u svojoj autobiografiji tvrdio da je Mensfildova bila neverna i da ga je izdala i napustila “satanističku crkvu”, te je stoga bio prinuđen da baci čini na nju. Učinio je to tako što je njenoj fotografiji na kartonu, makazama odsekao glavu. Nekoliko nedelja kasnije Džejn Mensfild je poginula u saobraćajnoj nesreći, zajedno sa svojim ljubavnikom koji joj je branio da bude “satanista”. Od siline sudara, Mensfildova je ispala kroz prozor automobila, a glava joj je pronađena pored tela. Na sličan način poginula je i Fransoaz Dorleak, sestra slavne glumice Ketrin Denev. Fransoaz Dorleak glumila je glavnu ulogu u filmu Romana Polanskog “Ćorsokak”, koga je snimio neposredno pre “Rozmarine bebe”. Njenu glavu u automobilskoj nesreći koja se dogodila na francuskoj rivijeri, preseklo je staklo šoferšajbne.
Opsednut Le Vejom i još više njegovim satanističkim predhodnikom Alisterom Kraulijem, bio je i reditelj Kenet Enger rođen je 1929. godine. Još kao četvorogodišnje dete glumio je u verziji “Sna letnje noći” Maksa Rajharda, a s nepunih sedamnaest godina snimio je prvi dugometražni igrani film “Vatromet”. Ta lirska filmska poema bila je šokantna za publiku jer je u njoj Enger prikazao sazrevanje mladog homoseksualca i njegove nadrealističke snove (penis eksplodira kao vatromet, mornari u belim odelima se kupaju u mleku i krvi itd.). Slavljen je kao mladi genije i proglašavan za filmskog Žana Ženea, a Žan Kokto ga je javno hvalio.
Međutim, mladi genije je ubrzo potpao pod uticaj crnomagijske zveri Alistera Kroulija i njegovi filmovi su krenuli u tom smeru. “Zečiji mesec”, “Eau d’Artifice”, “Inauguracija u hram sladostrašća” bili su filmovi prepuni crnomagijske simbolike i demonskih obreda, a u poslednjem se kao junaci pojavljuju najopakiji bogovi svetskih mitologija Šiva, Kali, Lilit i Pan. Svetsku slavu doneo mu je film iz 1969. godine “Uzdizanje škorpije”, u kojem je po prvi put upotrebio pop muziku kao saundtrek. “Uzdizanje škorpije” je ultimativni kemp fetiš film koji danas za uzor priznaju autori poput Dejvida Linča, Martina Skorsezea i mnogobrojni kreatori MTV video-spotova, zapravo je himna motociklističkih gengova, “anđela pakla” odevenih u kožu, sklonih nasilju i neobuzdanom seksualnom životu.
Filmovi “Invokacija mog demonskog brata” i “Uzdizanje Lucifera” su prepuni okultnih, magijskih i satanističkih rituala. Posle samo šest snimljenih filmova, Enger je prosto odlučio da se penzioniše i da više nikada ne snima filmove. U Vilidž vojsu je objavio sledeću crticu: In memoriam. Kenet Anger 1947-1967. Objavio je dve veličanstvene knjige o zakulisnim igrama i seks skandalima u srcu industrije snova “Holivud Babilon” i “Holivud Babilon II”. Danas se smatra za živu legendu i kemp ikonu, pripremio je i “Holivud Babilon 3”. U filmu “Invokacija mog demonskog brata” glumi Šandor Le Vej, a u “Uzdizanju Lucifera” Bo Basolej, mladi glumac koji je pripadao užoj porodici Čarlsa Mensona.
Lucifer Rising/Photo: printscreen
Pored Basoleja u filmu “Uzdizanje Lucifera” glume rok legende Marijan Fejtful (Lilit) i Džimi Pejdž. Džimi Pejdž je komponovao i originalnu muziku za ovaj film. Uloga mladog sataniste koju igra Basolej trebalo je prvobitno da pripadne pevaču Rollingstounsa Miku Džegeru, ali je Mik otkazao pred samo snimanje. Iako nije glumio u Engerovom filmu, Mik Džeger je tih godina bio i sam zaražen idejama satanizma. Snimio je slavnu pesmu “Simpatija za đavola”, kao i albume “Magična misteriozna tura” i “U službi njenog satanskog veličanstva”, te glumio u filmu “Performans” Nikolasa Rega u društvu sa skerletnom damom, Anitom Palemberg. Satanizmu sklona Anita zavela je pre Mika Džegera, gitariste benda Rollingstones Brajana Džonsa i Kita Ričardsa.
Dead Mayham/Photo: Pinterest
Konačno, “sataninoj crkvi” u San Francisku, koju je osnovao Anton Šandor Le Vej, pripadali su i Semi Dejvis junior, King Dajmond, Mark Almond i Merilin Menson. Le Vej je pokušavao da u svoju crkvu uvuče preko Semija Devisa njegovo ostalo “pacovsko društvo” Frenka Sinatru i Dina Martina. Frenk Sinatra nije bio oduševljen Le Vejom i smatrao ga je za šarlatana, iako je njegova tadašnja supruga Mia Farou glumila sa njim u “Rozmarinoj bebi”.
Devedesetih godina se u Skandinaviji izrodio naopak kult takozvanih black-metal bendova. U istoriji hevi-metal muzike “Zvuk zveri” Jana Kristija govori se o pripadnicima muzičkih bendova iz Norveške, Švedske i Danske postali su toliko radikalni da su palili hrišćanske crkve, a neki od njih poput sumanutog Deada iz grupe Mayham činili su ritualna samoubistva vođeni glasom Satane. Ideolog black-metala Euronimus pronađen je mrtav u svom stanu, gde ga je ubio učenik i član konkurentske grupe.
Merilin Menson/Photo: facebook@MarilynManson
Kontroverzni Merilin Menson je devedesetih godina prošlog veka nastavio sa širenjem ideja pomodnog satanizma. Napisao je predgovor za Le Vejovu autobiografiju “Satana govori”.
Satanistički magovi i njihove dive, našli su u pop kulturi svoju oazu, a interes za okultne teme i mračnu istoriju ne jenjava. Internet je postao plodno polje iskušenika đavola, tako da se danas na njemu nalaze na stotine hiljada konferencija posvećenih princu tame.
Kad se spoje hrvatski bend i srpska izdavačka kuća, dobije se – jedno od najkontroverznijih muzičkih izdanja godine.
Wizards of Gore, zagrebački goregrind bend objavio je svoje debitntsko izdanje za izdavačku kuću Miner Rrecords, a naziv albuma objašnjava zbog čega smo morali da damo ovakav naslov – “Tales of PartyPornoGoreGrind”.
Mračni “čarobnjaci” postoje još od 2013, ali u nešto drugačijj postavi i pod imenom Elperly Dick. 2015. menjaju ime u Wizards of Gore i u promenjenoj postavi počinju da žestoko praše u stilu grinda u koji mešaju death, thrash i funk, sa pornogore vokalima.
Wizards of Gore/Promo
– Inspirisali su nas različiti izvođači, među kojima su Gutalax, Nasum, Terrorizer i metal muzičari, kao što su Slayer, Cannibal Corpse, pa čak i Rage Against the Machine i S.O.D. – kažu momci iz Wizards of Gore.
Dakle, upozorili smo vas. Ako nemate više od 18, nemojte gledati ove spotove. Istina, ne znamo kako bismo vam to zabranili…