Kompanija Apple predstavila je novu reklamu za najnoviju verziju tableta iPad Pro na kojoj hidraulična presa drobi stari TV prijemnik, muzičke instrumente, knjige i još mnogo toga, a izazvala je brojne negativne reakcije u javnosti.
Otkrivena tajna strategija moćne kompanije… Apple zabranjuje da negativci u filmovima koriste iPhone
Video pod nazivom “Crush!” objavio je izvršni direktor kompanije Tim Kuk i prikazuje prostoriju u kojoj se na presi nalaze razni predmeti i starinski instrumenti – gitara, klavir, truba, metronom, stari TV prijemnik, gramofon, zvučnici, konzole za stare videoigre, kamera, pisaća mašina, knjige, limenke s bojama… Reklama prokazuje kako presa uništava sve te stvari, a onda se podiže i otkriva najnoviju, ultratanku verziju iPada Pro. Spot je praćen pesmom Sonija i Šer “All I Ever Need Is You”.
“Samo zamislite sve stvari za koje će se koristiti”, napisao je Kuk na X-u o novom iPadu Pro.
Ideja je, verovatno, bila ta da iPad Pro omogućuje gledanje TV-a i filmova, slušanje i stvaranje muzike, igranje igrica, čitanje knjiga, fotografisanje, snimanje videa i još puno toga u elegantnom, tankom obliku.
Oglas je možda pokušavao da isfura i trend na TikToku koji prikazuje hidraulične prese koje drobe stvari i traži od gledalaca da komentarišu koliko im se to sviđa, ali Appleova reklama ne izaziva dobre emocije.
Bolje hedbengovati, nego proleteti kroz šoferšajbnu… Ono kad su Iron Maiden snimili stvarno bizarnu reklamu, a Dikinson fanove nazvao “glupanima”
Mnogima je to slika kako tehnološki divovi razaraju deo kulturne istorije čovečanstva pa je tako glumac Hju Grant komentarisao na X-u: “Uništenje ljudskog iskustva. Ljubaznošću Silicijumske doline”.
Reditelj i glumac Džastin Bitman slično je reagova u neverici. “Stvarno, šta nije u redu s tobom?” rekao je citirajući Kukovu objavu.
Pre 20 godina Britni, Pink i Bijonse snimile su jednu od najbizarnijih reklama za Pepsi – ali Pink i dalje jednu stvar ne razume…
Producent, reditelj i pisac Asif Kapadia napisao je:
“Sviđa mi se iPad, ali ne znam zašto je iko mislio da je ovaj oglas dobra ideja. To je istinita metafora za ono što tehnološke kompanije rade umetnosti, umetnicima, muzičarima, piscima, filmadžijama: cede ih, koriste ih, ne plaćaju ih dobro, uzmu sve i kažu da su sve oni stvorili”.
“Ako ste mislili da je ova reklama za iPad čudna, trebalo je da vidite prvu verziju u kojoj su poređali sve vaše omiljene likove i ustrelili ih”, prokomentarisao je glumac, pisac i producent Luk Barnet na X.
Reditelj Reza Sikso Safai objavio je svoju verziju reklame za iPad Pro koja prikazuje obrnuti proces i prokomentarisao: “Hej @Apple, popravio sam to umesto tebe”.
Hey @Apple, I fixed it for you (sound on) pic.twitter.com/OwVnYNgXhT
— Reza Sixo Safai (@rezawrecktion) May 8, 2024
“Ne mogu da se setim kad sam poslednji put video reklamu koja me je naterala da odmah zamrzim proizvod koji je trebalo da proda”, napisao je jedan korisnik X-a.
Kompnaija Apple je odavno poznata po reklama koje su izazivale kontroverzna i podeljena mišljenja u javnosti. Uostalom, nekada je koristila slogan “Think Different”.