Lemi nikada nije izbegavao plaćene nastupe, ali njegovo pojavljivanje u staroj AXA reklami možda je jedno od najčudnijih.
Svi znaju da je Lemi Kilmister, frontmen benda Motorhead, bio ikona sveta roka i metala. Ali ono što neki možda propuste je koliko je bio ikoničan, prelazeći svoj ugao muzičkog panteona da postane osoba koju biraju kada treba uhvatiti trajnu sliku rokenrola. Takođe je bio sklon povremenim – u oba značenja te reči – kameo ulogama.
Pre 20 godina Britni, Pink i Bijonse snimile su jednu od najbizarnijih reklama za Pepsi – ali Pink i dalje jednu stvar ne razume…
Bilo da je to njegovo kultno izvođenje pesme “Ace Of Spades” zajedno s ostalim članovima benda Motorhead u “The Young Ones”, brzi nastup u filmu “Airheads” gde viče “Bio sam urednik školskog lista!” ili dobijanje celog lika posvećenog njemu u video igri “Brutal Legend”, Lemi se pojavljivao u mnogim medijima tokom godina.
Takođe je bio sklon povremenom pojavljivanju u reklamama, objašnjavajući u jednom intervjuu “plaćaju dobro, vidite,” s uverenjem da niko neće dovoditi u pitanje Lemija Kilmistera.
Goli u sedlu… Metju Mekonahi i njegova supruga napravili svoju tekilu, pa snimili reklamu – bez pantalona
Zapravo, jedno od poslednjih stvari koje je Lemi ikada uradio pre svoje smrti 2015. godine bilo je pojavljivanje u finskom oglasu za mleko koji je kasnije objavljen kao omaž. Ali godinama pre toga, on je transformisao pesmu “Ace Of Spades” u akustičnu baladu za francusko pivo Kronenbourg, svirao violinu u KitKat reklami i pojavio se u reklami za grickalicu giganta Walkers Crisps.
Ali dok se pivo i grickalice mogu nekako svrstati pod nadležnost ikone rokenrola – mleko je i dalje nešto poput izuzetka, iako kako Lemi kaže u reklami, “Nikada nisam pio mleko i nikada neću” – možda je njegov najčudniji, a inherentno smešan nastup bio prodaja… osiguranja.
Šta god da ste do sada mislili o SSSR reklamama – zaboravite… idemo ispočetka
Na manje od 20 sekundi, Lemijevo pojavljivanje u reklami za AXA Legal & General više je kao brzoprolazni trenutak nego potpuna reklama, ali svakako je – nezaboravno.
Dakle, u oronulom klupskom prostoru, Lemi razgovara telefonom s nekim o AXA Equity and Law Penzioni planu, sugerišući da “izgleda kao zaista dobra investicija”. Ali kako kamera prilazi, Lemi primeti da je provaljen i menja taktiku prema razgovoru koji više odgovara ikoni rokenrola, tražeći “100 galona šlaga, napuni kadu tekilom i nemoj da zaboraviš koze”.
Niko nikad kao Lemi… 10 nenad.ebivih citata velikana heavy metala
Koliko god ta poentna završnica bila sjajna, ono što je zaista prodaje jeste tajni pogled koji Lemmy baca nazad ka kameri, izgledajući kao da je uhvaćen s rukom u tekli džema. Briljantno.
Pogledajte celu reklamu ispod: