Muzičari konačno mogu da naplaćuju online nastupe na Facebooku… ali ne i u Srbiji

0
231
Facebook/Photo: Pixabay
Oglasi

Nova funkcionalnost aplikacije Facebook Pay puštena je pre nekoliko dana, što omogućuje kompanijama, stvaraocima, muzičarima, nastavnicima i medijskim izdavačima da naplaćuju ulaz na svoje virtualne događaje.

Facebook stranice koje žele da ugoste plaćene internet događaje moraju da budu u skladu s Facebookovim pravilima o unovčavanju za pristup funkciji koja je za početak dostupna u 20 zemalja.

Konkretno, to su: SAD, Australija, Belgija, Brazil, Kanada, Češka Republika, Francuska, Nemačka, Mađarska, Indija, Italija, Meksiko, Holandija, Norveška, Poljska, Singapur, Španija, Švedska, Ukrajina i Ujedinjeno Kraljevstvo.

Facebook Pay/Photo: peintscreen
Facebook Pay/Photo: peintscreen

Fiđi Simo, šef Facebook aplikacije, napisao je u postu na Facebooku Newsroom da kompanija neće smanjiti prihod od događanja s plaćenim internet pristupom “barem sledeće godine”, kako bi podržala mala preduzeća i kreativce.

“Za transakcije na webu i Androidu u zemljama u kojima smo uveli Facebook Pay, mala preduzeća zadržavaće 100 posto prihoda koji ostvare od plaćenih internet događaja”, napisao je Simo.

On je dodao da se to odnosi samo na kupovine obavljene putem sistema Facebook Pay, navodeći da je Apple odbio zahtev kompanije da se odrekne smanjenja prihoda od 30 posto.

“Zamolili smo Apple da smanji svoj prihod od 30 posto u App Storeu ili da nam dozvoli da ponudimo Facebook Pay kako bismo apsorbovali sve troškove za firme koje se bore za vreme COVID-19 pandemije, ali su odbili, tako da ćemo od događaja preko App Storea isplaćivati 70 posto od ostvarenih prihoda”, rekao je.

O tome kada bi Facebook Pay mogao da dođe i u druge zemlje još nema informacija.

Oglasi

POSTAVI ODGOVOR

Molimo unesite vaš komntar!
Unesi svoje ime