Zašto je STOMP jedna od najvećih svetskih scenskih atrakcija… imaćemo priliku da proverimo uskoro

0
30
STOMP/Photo: Steve McNicholas
Oglasi

Svetska muzička senzacija iz Velike Britanije, STOMP, imaće tri izvođenja u Beogradu, u Sava centru 1, 2. i 3. novembra 2024. Već sada postoji veliko interesovanje publike za ulaznice, s obzirom na to da je zbog specifične strukture produkcija na raspolaganju ograničen broj mesta, a ne ceo prostor gledališta.

Za muziku su im dovoljni metle, upaljači, kante za smeće, šibice… Svetska senzacija STOMP u Sava centru 1, 2. i 3. novembra

STOMP je savršen spektakl za celu porodicu, sa atraktivnom kombinacijom umetnosti akrobatike, ritma, plesa, scenskog pokreta i komedije sa uzbudljivom muzikom i prijatnim ritmom. Izvođači već treću deceniju stvaraju eksplozivan ritam u kome uživaju ljudi svih uzrasta širom sveta, “izvlačeći” zvukove iz upaljača, kanti za otpatke, poklopaca, pa čak i kuhinjskih sudopera, sa akrobatskom preciznošću.

STOMP/Photo: Steve McNicholas

STOMP neprekidno nastupa širom sveta preko 25 godina, udarajući nogama, bubnjajući prstima uz nalet adrenalina za preko 15 miliona ljudi u 53 zemlje na 5 kontinenata.

Od jednog bubnja koji visi oko vrata Luka Kresvela, STOMP je dobio sopstveni život. Kreatori i reditelji Kresvel i Stiv MekNikolas razvili su pulsirajući, duhovit, krajnje neodoljiv scenski događaj koji je postao svetski fenomen. Jedinstvena višestruko nagrađivana kombinacija scene, plesa i komedije, STOMP dosledno oduševljava publiku i kritičare svojim zaraznim ritmovima i “čistom scenskom magijom”.

STOMP/Photo: Steve McNicholas

Kreatori i koreditelji STOMP-a Luk Kresvel i Stiv MekNikolas nedavno su osvojili najveće svetsko platno svojim IMAX filmom “PULS: STOMP Odiseja”, koji je počeo da se snima u Brazilu tokom karnevala 2000.

STOMP/Photo: Steve McNicholas

STOMP se pojavio u dve reklame za JACCS u Japanu; u jednoj za Apples u Australiji; u jednoj za Hajneken u Velikoj Britaniji; u jednoj međunarodnoj za Koka-Kolu ‘Ice-Pick’, u pet reklama za Target robne kuće u SAD-u, tri za Tojotu u Japanu i jednoj za SEAT u Evropi. Reklame za Target, SEAT i Tojotu režirali su Luk Kresvel i Stiv MekNikolas. Target reklame su osvojile američku RAC nagradu za najbolju TV kampanju 1994, a reklama za Apples osvojila je Srebrnog lava u Kanu.

Ulaznice se mogu nabaviti na Ticket Vision prodajnim mestima ili onlajn na tickets.rs.

Oglasi

POSTAVI ODGOVOR

Molimo unesite vaš komntar!
Unesi svoje ime