The Doors su svoj šesti i poslednji album u originalnoj postavi – “L.A. Woman”, objavili 19. aprila 1971. godine. Nedugo nakon izlaska albuma Džim Morison odlazi na svoje poslednje putovanje, u Pariz, gde ga 3. jula iste godine, mrtvog u kadi, pronalazi Pamela Kurson, tadašnja devojka.
KAKO JE KANTA ZA SMEĆE ODIGRALA KLJUČNU ULOGU U ODLUCI DA LEGENDARNI FILM “APOCALYPSE NOW” POČNE UZ “THE END” THE DOORSA
U međuvremenu album je stigao do vrha top lista. Sniman je u dahu, tako da je i pored obilja snimljenog materijala bio gotov za samo deset dana. Kakav je materijal bio, svedoči jubilarno izdanje, kad je povodom 40 godina od izlaska, lansirana proširena verzija albuma. Album se stilski nastavlja na prethodni “Morrison Hotel” što znači da je većina pesama u blues rock maniru. Sve u svemu, bogatstvo koje je donelo ovo izdanje, svedoči o lucidnom i nadasve kreativnom vrhuncu grupe, kako instrumentalno, tako i poetski.
BEZ MORISONA NE BI BILO KULTNOG BENDA, ALI DA LI BI GA BILO BEZ OVOG MOMKA…? 10 HITOVA THE DOORS S PREPOZNATLJIVIM PEČATOM REJA MANZAREKA
Na njemu su se našli standardi grupe, pa nijedna kompilacija posle ovog albuma nije postojala da nije nosila bar tri do četiri pesme s njega. U tom kontekstu pomalo zbunjujuće zvuči podatak da je stalni producent grupe Pol A. Rotšild odustao od snimanja, jer ga je iritirao “nizak nivo kvaliteta svirke”. Tako je za producentski pult seo bivši tonac Brus Botnik, što se u finalu, namerno ili slučajno, pokazalo kao pun pogodak.
Naslovna pesma i “Riders on the Storm” generalno su neke od najpoznatijih pesama u diskografiji grupe.