Američki ambijentalni pop bend Cigarettes After Sex objavili su svoj treći studijski album pod nazivom “X’s” za Partisan Records. Na albumo su pažljivo radili čak pet godina.
Sa novim albumom, trojac je zauzeo važnu poziciju ne samo kao jedan od eminentnih indi bendova današnjice, već kao jedan od najuspješnijih bendova bilo kog žanra, a čiji je nekonvencionalni put ka statusu superzvezde pomogao da se preoblikuje definicija uspeha za umetnike u modernoj eri.
Cigarettes After Sex objavili “Baby Blue Movie”, treći singl s predstojećeg albuma “X’s”
Na deset pesama trećeg albuma benda Cigarettes After Sex pod nazivom “X’s”, vođa benda Greg Gonzales obuhvatio je svaku romantikom inspirisanu emociju, ispunio sirovim, maštovitim, ponekad i prljavim vinjetama, i postavio na temelje očaravajućih, usporenih pop melodija.
Dok su prethodni albumi izvučeni iz amalgama međuljudskih romantičnih veza, “X’s” se uglavnom koncentriše na samo jednu – koja je trajala četiri godine.
– Album deluje brutalno – priznaje Gonzales. – Mogao bih da sednem i pričam o gubitku sa nekim, ali to ne bi zagrebalo površinu. Moram zaista da pišem o tome, pevam o tome, stvaram muziku o tome, a onda mogu da počnem da analiziram i učim iz tog iskustva. Ili da ga jednostavno proživim – na dobar način. Nemam taj stav tipa Sunce i dalje sija, pa da poželim da zaboravim.
Cigarettes After Sex najavili novi album inspirisan “tejano” zvukom Teksasa
Dok je nastavio da prati strukture klasičnih pop pesama, Gonzales se udaljio od prethodnih zvučnih temelja 50-ih i 60-ih, otkrivajući nam da ga sada privlači slowdance muzika 70-ih/80-ih. Iako (u tipičnom stilu Cigarettes), ove promene mogu biti suptilne, rezultat je energija slična suzama prelomljenim disko loptom na plesnom podiju.
Od objavljivanja njihovog povratničkog singla “Tejano Blue”, koji je najavio album “X’s”, usledila je prateća globalna turneju po arenama. Cigarettes After Sex su prikupili preko 27 miliona preslušavanja singla na digitalnim servisima, koji je bio predstavljen na ukupno 43 New Music Friday plejlisti Spotify-a, zajedno sa digitalnim bilbordom na Tajms skveru. Trenutno su na 249.-oj poziciji najprodavanijih izvođača na svetu na digitalnim platformama, sa preko 25 miliona slušalaca mesečno.
Turneja – koja uključuje mesta kao što su Medison Skver Garden, Forum, o2 arenu i slično – počinje sjajno sa rasprodatim koncertima u Londonu, Varšavi, Sidneju, Atini, Briselu, Lionu, Kejptaunu. U SAD su rasprodati termini u San Dijegu, Orlandu, Njujorku i obe noći u Los Anđelesu. Preko 400.000 karata je do sada prodato na međunarodnom nivou, a potražnja je dovela do toga da se dodaju dodatni nastupi u Los Anđelesu, Londonu, Atini, Melburnu i Sidneju.