Povratak u budućnost na U2 način: Kada ste poslednji put dobili pismo…?

0
245
Oglasi
U2/Photo: Facebook@U2
U2/Photo: Facebook@U2

Kad zasednete na vrh, kada imate milione fanova i oni bez previše vašeg truda brzo saznaju sve što radite – da li treba uopšte da se naprežete i smišljate marketinške inovacije? Ili veliki upravo zbog toga ostaju veliki, jer nikada ne prestaju to da čine?

Suprotno od (uglavnom našeg) uverenja da najslavnije muzičke zvezde više ništa ne treba da rade kako bi održali slavu osim da pišu nove pesme i idu na turneje, u svetu je itekako jasno da je to, u današnjim okolnostima naročito, konstantan posao i da se publika brže gubi nego se stiče.

Biti uvek korak ispred drugih… pokazuje ovih dana slavni irski bend U2. U vreme modernih elektronskih i virtuelnih komunikacija, odlučili su se za potpuno zaboravljenu formu – slanje pisama, koja stižu u sandučiće. I koja imaju taj tako divni i zaboravljeni personal touch.

U2 Promo
U2 Promo

Ni pisma nisu uobičajen reklamni tekst. Na listu papira se, kroz siluetu muškog i ženskog lika, nazire tajna poruka ‘Blackout … It’s clear who you are will appear … U2.com’ iz koje se naslućuje da bi ove zime grupa U2 mogla da objavi novi album…

HL/Izvor: Glas.ba

Oglasi

POSTAVI ODGOVOR

Molimo unesite vaš komntar!
Unesi svoje ime