Za kovinski trash groove metal bend Enjoy Sarma i tokom ovih vrelih letnjih dana nema odmora, jer u proteklih mesec i po dana objavili su čak dva video spota.
Prvi video objavljen je početkom juna za singl ”Lost generation”, kojim je bend ujedno najavio i početak rada na novom albumu čije se pojavljivanje na tržištu, ako sve bude po planu, očekuje sredinom 2018. godine.
Drugi video spot urađen je za pesmu “Intoxicated”, koja se nalazi na albumu “Social disorder” iz 2015.
Enjoy Sarma/ Photo: Facebook @enjoysarmaband
– Radimo uveliko na novom albumu, novim pesmama. Prva, koju smo rešili da predstavimo je pesma “Lost generation”. Kroz video, a i kroz same reči pesme pokušali smo da ispričamo priču o našoj generaciji koja je odrastala tokom devedesetih godina prošlog veka. Ono vreme ratova, inflacija i koje čega… sećaju se mnogi. Na žalost, tu se nije završilo, jer ovaj globalni sistem polako uništava i nove naraštaje svojim talentovano – grandioznim trikovima – kažu članovi benda Enjoy Sarma i dodaju:
– Sa druge strane, na neki način smo ostali dužni poslednjem albumu, koji nije, po našem viđenju, dovoljno ispromovisan, pa smo rešili da i za pesmu “Intoxicated” napravimo jedan video spot. On je više mešavina naših ranijih nastupa koji su zabeleženi, pa smo taj materijal sakupili i napravili video.
Za sada, dok se novi materijal Enjoy Sarme polako krčka, pogledajte dva nova videa ovog kovinskog groove/trash metal benda…
Ovde je nemoguće napisati bilo šta smisleno, a da ne pukneš od smeha…
Osim da su glavni junaci vjerenici Šeron i Endi Prajs iz Britanije, koji su pokušali da izvedu čuveni skok iz filma “Prljavi ples”. Eto, toliko smo izdržali. Pre nego što smo pukli.
Posle nedavnog pojavljivanja Nine Inch Nails, u novoj inkarnaciji serije “Twin Peaks” cameo ulogu je dobio još jedan poznati muzičar.
Mobi na gitari prati pevačicu Rebeku Del Rio dok izvodi pesmu napisanu s reduteljem Dejvidom Linčom “No Stars”. Del Rio i Linč su već sarađivali na filmu “Mulholland Drive” iz 2001., a popis saradnji Mobija i Linča mnogo je impresivniji.
Linč je snimio video spot za Mobija (“Shot in the Back of the Head”). Mobi takođe podržava David Lynch Foundation, a njih su dvojica jednom i džemovali pred kamerama. Mobi je svojevremeno i semplovao “Laura Palmer’s Theme” 1990. godine.
Na današnji dan, 18. jula 1966, na prednjem sedištu majčinog automobila mrtav je pronađen 23-godišnji Bobi Fuler, gitarista i pevač benda The Bobby Fuller Four. Njihov najpoznatiji hit svakako je milion puta obrađivana “I Fought the Law”, a ni do danas nije sasvim jasno da li je Fuler ubijen, da li je počinio samoubistvo ili je njegova smrt bila nesrećan slučaj.
The Bobby Fuller Four karijeru su započeli u Teksasu, ali su se 1964. preselili u Los Anđeles gde ih je primetio Bob Kin, vlasnik Del-Fi Recordsa i čovek koji je “otkrio” Ričija Valensa. Odmah im je postao producent i menadžer, a bend je – uprkos “britanskoj invaziji” koja već zakoračila na američko tlo – ostao veran stilu američkih rocera poput Valensa, Badija Holija i Eddija Kohrana.
Manji hit “Let Her Dance” dogodio im se 1965, ali već godinu dana kasnije zahvaljujući hitu “I Fought The Law” upoznala ih je cela nacija. Pesmu je napisao Soni kertis koji se posle smrti Badija Holija pridružio njegovom pratećem bendu The Crickets. Originalna verzija nikada nije došla ni blizu top lista, dok je Fulerova verzija u martu 1966. stigla do devetog mesta.
Menadžer Kin odlučio je da unovči uspeh pesme pa ih je angažovao za razne holivudske klubove, dogovarao televizijske nastupe, a jedno su vreme bili i prateći bend Nensi Sinatre. Ipak, Fuler je navodno bio poprilično nesrećan jer im je gust raspored onemogućavao snimanje novih pesama.
Bobi Fuler/Photo: pinsdaddy.com
U ranim jutarnjim satima 18. jula 1966, Fuler je obavio jedan telefonski razgovor, izašao iz stana, seo u majčin Oldsmobile i nekud se odvezao. Istog dana, ispred istog tog stana, u uredno parkiranom Oldsmobilu pronašli su njegovo telo. Bio je neprirodno izvaljen preko celog prednjeg sedišta licem prema dole, a pored njega su našli kanister s benzinom. Kako je kasnije rekla njegova majka, kada se vratila iz posete, automobila nije bilo. Pola sata kasnije izašla je po poštu i ugledala vozilo na parkingu. Otvorila je vrata, zapuhnuo ju je miris benzina, pomislila je da je Bobi zaspao, a onda je shvatila da je mrtav.
Ogromna rupa u priči pokušavala je da se zakrpi najjednostavnijim objašnjenjem: počinio je samoubistvo udišući benzinske pare. Policija se složila i uklonila kanister a da nije uzela ni otiske prstiju. Modrice po njegovom telu nekima su bile sumnjive, ali obdukcija nije pružila dovoljno dokaza za teoriju da je pretučen. Udisanje benzinske pare u kombinaciji s letnim vrućinama može da dovede do podliva, objasnio je patolog označivši Fulerovu smrt kao “samoubistvo nesrećnim slučajem”.
Nekoliko meseci kasnije, kao službeni uzrok smrti prihvaćena je teorija o nesrećnom slučaju koji je doveo do gušenja. Međutim, nekoliko je pitanja ostalo otvoreno: zašto bi se momak na pragu slave ubio? I zašto je njegovo telo bilo u uznapredovalom stadijumu ukočenosti ako je automobil pred kućom bio samo 30 minuta?
Teorija je bezbroj: Fuler je preminuo jer se predozirao, ubio ga je Kin kako bi pokupio novac od osiguranja, a neki tvrde da je u svemu svoje prste imao i Čarls Menson.
U knjizi “I Fought the Law: The Life and Strange Death of Bobby Fuller” autori Mirjam Lina i Rendi Fuler (Bobijev brat) tvrde da je za Bobijevu smrt kriv Moris Levi, vlasnik Roulette Recordsa s uticajnim mafijaškim poznanstvima. Kin je 1966. sklopio ugovor s Levijem koji je trebalo da distribuira pesme benda, a Bobi je hteo da se izvuče iz tog poslovnog odnosa.
– Bend je – priča Linna – bio na ivici raspada, Bobi je hteo da izađe i započne solo karijeru.
I posle pola veka Fulerova smrt nije razjašnjena, ali muzika živi i dalje. “I Fought the Law” obradili su brojni izvođači: Brus Springstin, Tom Piti, The Ramones, Dead Kennedys, Sex Pistols, Green Day, Brajan Adams i mnogi drugi, a 1979. bila je prvi američki singl za The Clash i po mnogima najbolja verzija posle Bobijeve.
Požarevački pank-rok bend Transfer Blama, posle dve godine pauze, objavio je novi album u sopstvenoj režiji. “Večito drugi” je “malo glasniji” i sa pesmom “više” od svog prethodnika, ali nastavlja trend koji bend očigledno forsira – ne više od dvadesetak minuta muzike.
Na novom izdanju nalazi se osam pesama, među kojima je i jedna obrada. Skoro istovremeno sa objavljivanjem albuma bend je predstavio i video za numeru “Ti i ja”.
Photo: Promo
– Album “Večito drugi” je novi iskorak i donekle radikalna promena našeg zvuka. Jer, u odnosu na prvi album, ovo izdanje naginje ka “tvrđem” zvuku. Uplivi hard corea i street punka su više nego očigledni. Šta više, na albumu se oseća i upliv heavy metala. Tekstualno je dosta zreliji-realniji. Jednom rečju, ovaj album je blago eksperimentalan. Ali sigurni smo da će publici svideti. – izjavila je ekipa Transfera Blama.
Album “Večito drugi”, lista pesama: 1. Asfalt
2. Ti i ja
3. Hladan skroz
4. Sati
5. Boje
6. Ljudi
7. Za one koji su odustali
8. Rodi mi gomilu debila (Trula Koalicija)
Sve informacije o tome kako da nabavite svoj primerak albuma “Večito drugi” možete pronaći na zvaničnoj Fejsbuk stranici benda: https://www.facebook.com/TransferBlama/
Još jedan u nizu specijalnih koncerata povodom obeležavanja 20 godina industrial rock benda dreDDup, biće održan 21. jula u beogradskom klubu Vrtoglavica.
DreDDup/ Photo: Facebook @dreDDup
Novosadski bend ove godine slavi dve decenije aktivnog postojanja i rada na sceni. Ekipa dreDDupa obećava fanovima vožnju kroz svoju karijeru, različite žanrove koje su svirali tokom godina, a prvi put beogradskoj publici predstaviće nove numere sa aktuelnog albuma “DeathOven”.
Kao specijalni gosti, nastupiće sjajan mladi novosadski instrumentalni space rock bend LAZAR.
Satnica koncerta u Vrtoglavici: 23:00 – Lazar
00:00 – dreDDup
“Bohemian Rhapsody”, film o gigantima britanskog roka, bendu Queen, konačno dobija ekipu i datum početka snimanja.
Queen/ Photo: Facebook @Queen
Još prošle godine objavljeno je da će film režirati Brajan Singer, a da će zvezda serije “Mr. Robot”, Rami Malek, igrati legendarnog frontmena Fredija Merkjurija.
Sada je oficijelni sajt benda objavio da će uskoro početi snimanje filma i da pretprodukcija počinje već početkom ove nedelje. Prvi kadrovi bi trebalo da budu snimljeni u Londonu sredinom septembra, a premijera je zakazana za 25. decembar 2018. godine.
Rami Malek/ Photo: imdb.com
Producent filma je Grejem King, koji se ovim projektom bavi već devet godina, a scenario je napisao Entoni Mekarten (pisac scenarija za “Theory of Everything”).
Na zvaničnom sajtu benda queenonline.com piše da je Singer “savršen izbor za reditelja, koji će oživeti veličanstvene godine benda sa takvim nezaboravnim trenucima kao što je Live Aid koncert, koji će biti dosledno rekonstruisan na filmu i činiće jednu od ključnih sekvenci”.
A ako ste zainteresovani da se pojavite u filmu kao statista – može…
Što se Ramija Maleka tiče, on je navodno, potpuno posvećen projektu i pomno se sprema za ulogu kultnog frontmena, a to su potvrdili i članovi benda, Rodžer Tejlor i Brajan Mej.
– On već potpuno živi Fredija – što je veličansteno – kažu Tejlor i Mej, koji su i izvršni muzički producenti na filmu, a mi se nadamo da Malek ipak neće toliko da se “uživi” u ulogu da ne bi prošao kao njegov kolega Val Kilmer koji se na terapiji “skidao” sa lika Džima Morisona.
Ben Hardi& Photo> imdb.com
Prethodno je Saša Baron Koen trebalo da igra Merkjurija, ali su kreativne razmirice zaustavile projekat. Drugi kandidat za Fredijev lik bio je Ben Višou, a Dekster Flečer za režisera, ali je i ta kombinacija propala.
Sada je sve u rukama Singera, Maleka i Bena Hardija koji u filmu “Bohemian Rhapsody” tumači lik Rodžera Tejlora.
Vodeći tandem savremene elektronske scene Tale Of Us nastupiće 28. oktobra na prvom jesenjem Apgrade događaju u Hangaru Luke Beograd.
Tale Of Us/ Photo: Promo
Italijanski duo za veoma kratko vreme je dostigao status hedlajnera najvećih svetskih festivala, a njihove “Afterlife” žurke na Ibici već posle prve sezone stale su rame uz rame sa žurkama kao što su “Cocoon” ili “Solomun+1”.
Nakon što je publika prošlogodišnjeg Apgrade Weekenda na njih ostavila snažan utisak, Matteo i Carm su poželeli da njihov naredni dolazak u Beograd bude u “warehouse” formatu, i to baš u Hangaru u kojem je Apgrade pre njih već ugostio imena kao što su Marcel Dettmann, Sven Vath ili Nicolas Jaar.
Sa njima dolaze i još dve redovne gošće Afterlife žurki, britanska zvezda u usponu Vaal i beogradska tehno heroina Tijana T, dok će uvod u soničnu noć prepunu neobjavljene muzike koja tek dolazi u 2018. godini, izvesti duo domaćih selektora Akioki.
Ograničen broj ulaznica u predprodaji po cenama od 990 dinara za parter i 1490 dinara za VIP zonu, prodaju se na svim blagajnama u prodajnim mrežama i na sajtovima Gigstix.com i Eventim.rs.
Sabor Rokenrola, sada već tradicionalni muzički festival koji okuplja bendove raznih alternativnih muzičkih pravaca, održaće se 22. jula u Lučanima.
Mesto dešavanja je bašta Doma kulture, početak u 21:00 čas, ulaz je slobodan, a ove godine publika će moći da uživa u nastupu bendova: Dead Man’s Bells, Iskaz, Kanda kodža i Nebojša, i Ritam Nereda.
Photo: Promo
Kako organizatori ističu, cilj im je da odabirom vrhunskih izvođača pozicioniraju Sabor rokenrola pri samom vrhu regionalne festivalske ponude.
Takođe ističu izuzetnu važnost opstanka festivala, jer predstavlja jednu od retkih oaza i brana koje se suprostavljaju neukusu i nekulturi.
Dead Man’s Bells
Dead Man’s Bells/ Photo: Facebook/ Dead Man’s Bells
Dead Man’s Bells iz Lučana je prvi bend koji će nastupiti na Saboru Rokenrola. Bend je nastao u januaru 2017. godine sa ciljem da aktivno učestvuje u hard core sceni Srbije i svojim autorskim radom doprinese istoj.
Članovi benda su: Vasilija Ristivojević (ritam gitara), Miloš Milinković (solo gitara), Aleksa Nenadić (bas gitara), Darko Marković (bubnjevi) i Dragana Milinković (vokal).
Iskaz
Iskaz/ Photo: Facebook @iskazz
Pančevački bend Iskaz, koji ove godine obeležava 10 godina postojanja, poznat je po socijalno i psihološki angažovanim tekstovima.
Fuzija hip hopa, funka, hard corea i sličnih pravaca kao takva najbolje pojačava tekstove kroz koje se prožima bunt, poziv na buđenje, stavovi čoveka kao jedinke kao i pitanje postojanja čoveka.
Iskaz je do sada objavio četiri studijska albuma: “Natio” (2006), “Teorija Haosa” (2008), zatim “Eros” (2011) i “Tanatos” (2014) koji tematski čine celinu “Kritična Masa”.
Kanda kodža i Nebojša
Kanda kodža i Nebojša/Photo: facebook@kandakodzanebojsa
Kultne beogradske rokere bend Kanda kodža i Nebojša nije potrebno posebno predstavljati. Pune dve godine je prošlo od albuma “Volja za noć” do novog singla “Prekidi ponovo”, a svi koji misle da je ovo jedina nova pesma benda definitivno treba da dođu na Sabor Rokenrola u Lučanima.
Ritam Nereda
Gitarijada, Ritam nereda/ Photo: Promo
Članovi novosadskog Ritma nereda, sinonima za glasnu, brzu, čvrstu i energičnu svirku sa stilski ukrštenim pank, metal i hard core zvukom, obeležavaju ove godine tri decenije rada.
Iza sebe imaju 11 snimljenih albuma, blizu 500 koncerata, hiljade iskrenih fanova… i šta više reći?
Mnogima omiljeni Diznijev junak koji leti na magičnom ćilimu, ima simpatično majmunče i čarobnu lampu u kojem živi najduhovitiji duh na svetu dobiće svoje igranu verziju.
Pre nekoliko dana objavljeno je da Dizni radi na igranoj verziji animiranog filma “Aladin”. Posle uspešnih rimejka crtaća “Lepotica i zver” i “Knjiga o džungli” čelni ljudi filmske kompanije Dizni odlučili su se za Mena Masuda koji će tumačiti Aladina i Najomi Skot koja će glumiti Džasmin.
Za sada ništa više nije poznato osim glavnih glumaca jer je projekat u početnoj fazi. Najverovatnije da će kao i u slučaju prethodna dva rimejka biti replicirane scene iz crtaća sa par sitnijih promena u radnji i likovima.
Mena Masud nije imao većih uloga, osim sporednih i epizodnih, na televiziji i filmu i pozajmio je glas likovima u video-igri “Watch Dogs 2”.
Najomi Skot kao i njen kolega nije imala većih angažmana u Holivudu i do sada se dva puta okušala kao pevačica sa mini-abumima (EP) “Invisible Division” i “Promises”.
Diznijev studio je odlučio da izabrani glumci budu verni lokaciji i priči filma, pa je tako Mena poreklom iz Egipta, a Najomi vuče korene iz Ugande i Indije.