Emiter: TV emisija biće plasirana putem lokalnih TV medija, YouTube kanala i internet portala
Sadržaj: Kolažni muzički magazin posvećen domaćoj i regionalnoj muzičkoj sceni – gostovanja, reportaže sa koncerata, top liste, rubrike, zanimljive priče iz sveta muzike i kulture
HEADLINER BUSINESS ROCK FEST je originalna i jedinstvena humanitarna muzičko-zabavna manifetacija koja okuplja uspešne poslovne ljude koji imaju zajedničku strast – rokenrol.
Gotovo da nema uspešne kompanije u kojoj nema zaposlenih koji su se bavili ili se i dalje aktivno bave muzikom. Ideja koju BUSINESS ROCK FEST želi da sprovede je da se upravo ti ljudi okupe na jednom mestu, pred publikom ukrste svoje gitare, bubnjeve i mikrofone, zajedno stvore tu neprevaziđenu rokenrol energiju i, pre svega, dobro se zabave.
BUSINESS ROCK FEST održavaće se u beogradskom klubu CrossRoads, u nekoliko faza.
PRVA FAZA – da se upoznamo DRUGA FAZA – da se takmičimo i zabavimo TREĆA FAZA – Finalni koncert – da pobedimo i zabavimo SVE!
Ko može (i treba) da učestvuje na BUSINESS ROCK FEST-u
Svi koji se danas uspešno bave biznisom, a u duši su bili i ostali rokeri Svi koji žele da stres na poslu zamene energijom dobre rok svirke Svi koji adrenalin posle potpisanog uspešnog ugovora žele da začine aplauzom na otvorenoj sceni Svi koji su starke i farmerke zamenili poslovnim odelima i brendiranim cipelama, ali ih ipak sačuvali negde na dnu ormara Svi koji su ponosni na ono što jesu i na ono što su bili Svi koji broje lepe uspomene umesto godina Svi koji su odrasli a ostali klinci Svi koji žele nekome da pomognu I svi koji samo žele da se dobro provedu
Šta treba da učinite da BUSINESS ROCK FEST postane i vaš festival
Jedan poziv ili jedan e-mail. I to je sve.
Sve ostalo imamo:
Sjajan rok klub – CROSSROADS Profesionalno ozvučenje Kompletnu binska oprema Vrhunsku rasvetu Prostor za vežbanje Raspoloženu publiku I mnogo dobre energije
Ponuda za poslovnu saradnju
Pokrovitelji Festivala, učešćem u manifestaciji i stvaranju brenda BUSSINES ROCK FEST, dobijaju priliku da se predstave jasno definisanoj ciljnoj grupi, redovnim posetiocima urbanih gradskih dešavanja i klubova, populaciji uglavnom starijoj od 25 godina, kao i novoj klupskoj publici stvorenoj idejno svežom i profesionalno realizovanom medijskom kampanjom.
Povezivanje sa brendom BUSSINES ROCK FEST za pokrovitelje je veoma atraktivno i zbog činjenice da je reč o manifestaciji koja pretenduje da postane tradicionalna, kao i da se svrsta među najznačajnije muzičko – zabavne događaja u Srbiji.
U perspektivi, BUSSINES ROCK FEST će se proširiti i na čitav region, tako da će sponzori u perspektivi imati mogućnost da svoje interese sprovedu i na širem području.
Dodatno zanimanje medija za Festival izazvaće prisustvo poznatih ličnosti, u svojstvu učesnika, gostiju, članova žirija ili, jednostavno, kao “navijača“ pojedinih učesnika.
Za sve dodatne informacije, stojimo vam na raspolaganju:
Koncept: Moderni kosmoplitski periodični magazin koji se bavi temama vezanim za popularnu muziku pop/rock/world music/underground orijentacije, i urbanu kulturu uopšte