Ovako je E-Play osvajao slobodu…

0
477
Oglasi
E-Play/ Photo D. Mataruga (longplay.rs, promo)
E-Play/ Photo D. Mataruga (longplay.rs, promo)

Beogradski alternativni bend E-Play sa albuma “Sloboda”, koji je posle CD-a nedavno zaživeo i na vinilu (Long Play 2020), od ukupno sedam pesama objavio je čak šest upečatljviih spotova – od “Šamarčine” do videa za naslovnu pesmu u kome se pojavljuje glumica Slobode Mićalović.

Govoreći o ambicijama benda prilikom rada na “Slobodi”, pevačica, basistkinja i autorka pesama Maja Cvetković je rekla da je peti album u dvodecenijskoj karijeri E-Play-a “definitivno najozbiljniji poduhvat i to u svakom smislu, od tekstualnog, muzičkog, pa do produkcije”, koju potpisuje Voja Aralica.

Tu ozbiljnost E-Play je pokazao i spotovima sa “Slobode”.

Spot “Uzmi mi sve”, autorsko delo E-Play gitariste Nemanje Veimirovića, pratio je u junu objavljivanje “Slobode” na vinilu, a snimljen je u Beogradu, u bendovskoj “prostoriji za vežbanje tokom pandemije”.

Ukratko, Maja, Nemanja i bubnjar Goran Ljuboja Trut u akciji.

“Sloboda” reditelja Vuka Protića je bila spotovska premijera za Slobodu Mićalović, poznatu po brojnim ulogama u pozorištu kao i u filmovima kao što su “Zona Zamfirova” i “Na mlečnom putu”, ili seriji “Koreni”.

– Prva asocijacija za poziv koji je usledio Slobodi je bilo njeno ime, koje je isto kao i ime naše pesme. Jako je lepo sarađivati sa glumicom koja se i dalje razvija, koja je svakim danom sve bolja i bolja, i koja i dalje iskreno voli umetnost i veoma je za nju požrtvovana – objašnjava Maja Cvetković.

Za “Pristanište” (ponovo reditelj Vuk Protić) bio je potreban prostor u Beogradu ograđen zgradama, koji bi predstavljao zatvor. Bend se naposletku odlučio za, do sada u javnosti malo viđen, unutrašnji trougao između Kulturnog centra Beograda (KCB), Dvorane KCB-a i palate “Albanija”.

– Ovaj put je scenario bio vezan za naziv samog albuma. Hteli smo da predstavimo ograničavanje slobode koje na kraju uvek rezultira unutrašnjim nezadovoljstvom – kaže Maja.

U “Šamarčini” Vuka Protića, Maja i tadašnja prateća pevačica Kristina Jovanović pokrivene su fascinantno uverljivim ožiljcima, koje je uradio majstor za specijalne efekte Sendy Kumalakanta.

Uloga nasilnog muža/dečka poverena je prijatelju benda, muzičkom menadžeru Draganu Novičiću, kao majke se pojavljuje rok novinarka Branka Glavonjić, dok su nemi posmatrači nasilja Nemanja i Trut.

– Konstantno smo bili izloženi vestima o nasilju u porodici. Samim tim, došli smo na ideju da predstavimo jednu klasičnu srpsku priču nasilja u porodici i da damo podršku a i poruku da se može izaći iz “začaranog kruga” u kome se žene nalaze – ističe Maja.

– Jedan deo spota snimljen je u Beogradu, a drugi deo u carinskoj zoni u Sremskoj Mitrovici i hvala svim zaposlenima u carini koji su bili sa nama tog dana. Kako je snimanje bilo u svitanje, znam da im nije bilo lako da ustanu u 3 ujutru i dođu na radno mesto pre radnog vremena. Na snimanju smo se prilično smrzli, ali smo hteli da dobijemo to prirodno sivilo i plavetnilo koje je zamislio naš snimatelj Luka Trajković – kaže Maja Cvetković o “Srešćemo se neki drugi put”.

– Pokušali smo da audio emociju prenesemo na platno i to nam je pošlo za rukom tek kada se ekipi priključio igrač Vladimir Čubrilo koji je svojim posebnim i veoma emotivnim igranjem doprineo pesmi “Da budemo samo dobro”. Kostim za ovu priliku osmislila je Biljana Grgur. Trebalo je uklopiti igru, kostim, bend, vodu, pesmu i emociju u jedan isti vizualni sklop na nekoliko stepeni ispod nule. Mislim da se trud i smrzavanje definitivno isplatilo. Video rad potpisuje Milan Radojčić sa kojim već duže vreme savršeno sarađujemo – kaže Maja.

Za sada, bez pratećeg spota ostala je samo numera “Japan”.

Oglasi

POSTAVI ODGOVOR

Molimo unesite vaš komntar!
Unesi svoje ime