‘Svemirska‘ tehnologija za ‘svemirski‘ video spot, moto je koga su se pri radu na novom video spotu za najavnu pesmu svog prvog albuma “Underground”, numeru “Svemirski tobogan”, držali Davorin Bogović, Tihomir Fileš i Alen Kraljić Kralja, odnosno ekipa koja čini .
Bogović i Fileš o novom Prljavom kazalištu: Zašto nastupati pod drugim imenom, kad imate svoje ime…
Koje Prljavo kazalište? Jer na sceni su trenutno dva benda istog imena.
“Ono prljavije”, kažu ljudi iz diskografske kuće Croatia Records koja s ponosom najavljuje prvi službeni spot s albuma Prljavog kazališta. Jer, Prljavci su upravo završili svoju pustolovinu digitalne animacije i obrade svog najavnog spota. Kako? Oni su, naime, među prvim svetskim vlasnicima AI 3D video spota “Svemirski tobogan”.
Šta je sve prljavo u Prljavom kazalištu? Čišćenje se nastavlja, pljušte saopštenja i međusobne optužbe…
“Bojite li se i vi kao i polovina planete razvoja najnovije AI (artificial intelligence) ili VI (veštačke inteligencije)? Opisuju je kao područje računarske nauke koja se bavi razvojem inteligentnih alata (uređaja, aparata, aplikacija) koje reaguju i uče baš kao ljudi. Ne bojte se, nije sve tako crno”, poručuju prekaljeni muzičari i pozivaju publiku da u ponedeljak tačno u podne na CMC TV i digitalnim kanalima Croatia Records proveri kako sve to izgleda u novoj ‘svemirskoj‘ tehnologiji.
– Moram da priznam da sam dosta čitao o iskustvima vezanim za tu veštačku inteligenciju. Kada sam konačno video kako me je ona na trenutke doživela u spotu, onako pomalo i scary, onda i ja nju sad povratno doživljavam kao neman! No šalu na stranu, jer veštačka inteligencija se sjajno uklopila u dobru zezanciju u našoj grupi – rekao je Davorin Bogović za Jutarnji.hr.