Nil Rodžers za 70. rođendan dobio – asteroid. Nilerodgers (191911) je dovoljno veliki da uništi planetu, ali valjda neće…

0
298
Oglasi
Nil Rodžers/Photo: YouTube printscreen

Nil Rodžers dobio je ovih dana svoj – asteroid. Asteroid Nilerodgers (191911), u obliku krompira, udaljen je trenutno od planete Zemlje 300 miliona milja. Nilov dobar prijatelj Sajmon Lori, koji radi u European Southern Observatory, a koja je pridružena International Astronomical Union, organizovao je imenovanje asteroida Nilerodgers u čast svoh prijatelja i velikog umetnika. To mu je otkrio na večeri povodom 70. rođendana, koji je Rožers proslavio 19. septembra.

NIL RODŽERS: ŠOKIRAN SAM IZNOSOM ISPLATA OD STREAMING SERVISA, OZBILJNO NAS KRADU

Kako piše magazin Rolling Stone, asteroid Nilerodgers (191911) je prvi put otkriven u aprilu 2005. godine. Sajmon Lori je prošao kroz službeni proces s IAUda se asteroid službeno preimenuje. Rekao je za medije da je Nilerodgersu potrebno nešto manje od šest godina da završi jednu punu orbitu. Širok je otprilike nešto više od jedne milje i “u osnovi bi uništio Zemlju” ukoliko ispadne iz orbite što je malo verojatno, naglasio je Lori.

NIL RODŽERS JE ZAVISNIK OD – BELOG ŠUMA… U SVOJOJ KUĆI DRŽI 11 TELEVIZORA UKLJUČENIH 24 SATA DNEVNO

– To su ljubav, ljudske emocije i osećaji koje vam drugi ljudi vraćaju. Ceo svoj život ću, nadam se, nastaviti da dajem drugima najbolje što mogu – rekao je Rodgžrs za Rolling Stone o jedinstvenom poklonu. Nil Rodžers je svoj rođendan obeležio donacijom od milion dolara svojoj neprofitnoj fondaciji “We Are Family Foundation”.

Oglasi

POSTAVI ODGOVOR

Molimo unesite vaš komntar!
Unesi svoje ime