
Jedan od najgledanijih filmova u ovoj godini “La La Land”dobio je svoju muzičku obradu kakvu niko do sada nije uradio, a najpopularniji hor iz Srbije je svojim glasovima još jednom pokazao da i bez instrumentalne pratnje, uvek može da ode korak dalje.
– Mjuzikl je žanr koji nas je oduvek zanimao. U periodu planova oko novog repertoara za ovu godinu, izašao je film “La La Land” koji nas je potpuno osvojio – kažu popularni Voxovci i dodaju:
– Složili smo se da je vreme da spojimo pevanje, ples i bitbox u jedan mini-film, napisali smo scenario i krenuli u realizaciju sa mladim kreativnim ljudima iz Red & Blue studija.

Osim što hor želi da napravi omaž filmu, Viva Vox ovim spotom La La Land stavlja u okvire i prilike u kojima se svakodnevno nalaze mladi ljudi u Srbiji.
– Igrali smo se snovima, željama, nadanjima, šansama, ali i realnošću koja nas uvek sustigne. Iako je spot pun pozitivne energije mladih ljudi koji žele nešto da promene i ostvare svoje želje koristeći talent koji poseduju, na kraju se zapitamo može li to da se realizuje u ovim okolnostima ili su naša četiri zida ipak surova stvarnost i večita borba sa vetrenjačama – poručuju iz hora i dodaju:
– Kao što se u filmu iza veselog i zvezdanog Los Anđelesa krije drugačiji i mnogo realniji život, tako i u Srbiji mladi ljudi nailaze na velike prepreke ne bi li uopšte dobili priliku da pokažu svoj talenat. Najčešće su u tome sputani i nemaju pravu šansu da svoje želje i snove ostvare. Na kraju dana, svi mi živimo u tom i takvom La La Landu.

Ideja spota jeste da se ukaže na probleme koji se u javnosti najčešće javljaju kao fraze, bez prave namere da se dođe do rešenja, i nametne tema realnosti o kojoj se sve manje govori.
Spot je sniman na više lokacija, a neke od njih su upravo zaboravljeni prostori koji još čekaju da im se vrati stari sjaj.