Facebook će za sada ovu opciju pustiti ovog vikenda u Sjedinjenim Američkim Državama, a veruje se da će to biti pravi test za svetsko tržište.
Vest je potvrdila Tamara Hrivnak iz Facebooka i rekla kako će krenuti s ekskluzivnim video spotovima J. Balvina, Karol G, Sebastiana Yatre, Alejandra Fernandeza i Calibre 50. To će Facebooku dovesti nove korisnike ili možda oduzeti YouTubeu.
NEZVANIČNO… GOOGLE POKREĆE STREAMING SERVIS KAO KONKURENCIJU NETFLIXU
Pre Amerike službeni video spotovi licencirani su i dostupni u Indiji i na Tajlandu. U međuvremenu, Facebook je sklopio dogovore sa Sonyjem, Universalom, Warnerom, Merlinom, BMG-jem, Kobaltom i mnogim drugim produkcijama.
“Ovim potezom stvaramo nova društvena iskustva koja će biti puno više od jednostavnog gledanja videa”, rečeno je u saopštenju kompanije.
STIVEN KING OBRISAO SVOJ FACEBOOK NALOG… DOSTA MU JE POLITIKE, LAŽNIH VESTI I ZADIRANJA U PRIVATNOST
Korisnici će moći da reaguju i dele muzičke video spotove na Facebooku putem news feeda, grupe ili messengera. Ujedno će Facebook pokrenuti novu destinaciju za Music in Facebook Watch, gde će korisnici moći da pretražuju muzičke video spotove po žanru, muzičaru ili raspoloženju, kao i playliste.
HL/Izvor: music-box.hr