Nakon što su 2019. lansirali izuzetno zapaženu i višestruko nagrađivanu kampanju protiv narkotika “Da li znaš odakle dolazi tvoja roba?”, saradnja EXIT festivala i Ministarstva zdravlja se nastavlja i ove godine.
Tako su pre nekoliko dana lansirane dve kampanje pod nazivom “Neću više da igram sam/a” i “Ima li neko bolju ideju?”, koje za cilj imaju motivaciju mladih da se vakcinišu, i tako daju svoj doprinos što skorijem vraćanju normalnog života, ali i zaštiti sopstvenog i zdravlja ljudi oko sebe, pogotovo starijih.
EXIT – PRVI VELIKI FESTIVAL NA SVETU KOJI JE OMOGUĆIO PLAĆANJE BITKOINOM
Kao skroman znak zahvalnosti medicinskim radnicima koji više od godinu dana stoje na prvoj liniji fronta borbe protiv koronavirusa, EXIT će pokloniti 3.000 ulaznica za otvaranje festivala 8. jula. Ministarstvo zdravlja će ujedno obezbediti vakcine za 1.500 inostranih izvođača i posetilaca Exita, čime će pomoći građanima zemalja koje u ovom trenutku nemaju dovoljno vakcina, i dati dodatan doprinos opštoj sigurnosti i bezbednosti na ovogodišnjem festivalu.
SABATON – NOVO IME NA PROSLAVI 20 GODINA EXITA
Kao dodatan podsticaj kampanji za vakcinaciju, vodeći srpski muzički festivali nedavno su predstavili bezbednosni protokol, koji predviđa da će na festivale moći da uđu samo oni koji su vakcinisani, imaju potvrdu da su preležali Kovid-19 ili poseduju negativan PCR ili antigenski test. Ovaj protokol, koji je poslat Vladi Srbije i Kriznom štabu na usvajanje, zasnovan je na najnovijim naučnim istraživanjima širom Evrope, koja su dokazala da je, uz navedena ograničenja prilikom ulaska na događaje, rizik od širenja zaraze gotovo zanemarljiv.
Osnivač EXIT festivala Dušan Kovačević je poručio da će uz navedena ograničenja festivali biti najsigurnije mesto okupljanja u zemlji:
– Najveći poklon medicinskim radnicima biće suštinsko nastojanje da festival učinimo potpuno bezbednim za naše posetioce. Raduje nas što je nauka dala jasne smernice i dokaze kako da ovaj najvažniji cilj ostvarimo – istakao je Kovačević.