Džon Lajdon dizajnirao je novi logo za Public Image Ltd (PiL) uoči predstojeće turneje benda po Velikoj Britaniji i Irskoj.
Originalni logo benda, na čijem je čelu bivši vokal Sex Pistolsa, postao je kultni simbol post-pank muzike. Sadrži skraćenicu “PiL”, a prepoznatljiv dizajn podseća na tabletu aspirina, pri čemu “i” predstavlja liniju na kojoj se tableta lomi.

Sada je tu novi logo, koji slavi “novi početak” za bend, reinterpretirajući original u obliku dijamanta, sa oštrijim fontom.
To je samo Lajdon mogao da kaže: Makartni je bio najslabija karija Beatlesa…
Džon Lajdon: U2 je bend koji nikad nije ni trebalo da postoji…
Zašto Džon Lajdon za grupu Green Day misli da su “glupava, bogata, debela deca”…?
Novi logo će se nalaziti na promotivnim proizvodima tokom predstojeće turneje i koristiće se paralelno sa postojećim, a ne kao njegova zamena. Lajdon je pojasnio na X/Twitteru:
“Novi logo NIJE zamena, već dodatak. Funkcionisaće zajedno. Ovo je PiL.”.
To celebrate a new beginning for PiL, John has designed a new logo, to run in conjunction with the existing logo. The new logo will be used on a selection of the 2025 tour merchandise.
Some exclusive designs are available NOW on the PiL webstore. https://t.co/ockt1YxYKL pic.twitter.com/NQvitWActh— Public Image Ltd (@pilofficial) May 1, 2025