Kompanija Telekom Srbija, sa svojim brendom MTS – novi je naslovni sponzor Kombank dvorane, nekadašnje Dvorane doma sindikata – objekta koji ima decenijsku tradiciju održavanja kulturno-umetničkih događaja na Balkanu.
Kultna, multifunkcionalna Dvorana u centru grada od 29. aprila i zvanično će postati MTS dvorana. To je danas saopšteno na konferenciji za medije u Press centru Dvorane.
Podsetimo, “Javni poziv za izbor naslovnog sponzora“ raspisan 11. februara, a završen je 15. marta.
Direktor Kombank dvorane, Igor Stanković na konferenciji za medije je istakao:
– Afirmacija kulture, zabave i umetničkih vrednosti buduće MTS dvorane su vrednosti od kojih ne odustajemo. U partnerstvu sa MTS-om vizija kreativnog oblikovanja i unapređenje sadržaja MTS Dvorane će biti još značajnija. Tradicija koju Dom Sindikata nosi u svojoj preko šesedeset godina dugoj istoriji u partnerstu sa MTS-om, liderom tržišta u svakom segmentu svog poslovanja, dovešće do toga da MTS Dvorana ostane kultno mesto ugrađeno u DNK svih generacija, kao najbolje, sada i najlepše, mesto kulturnih, zabavnih, mužičkih i umetničkih dešavanja u Beogradu i čitavoj Srbiji.
Generalni direktor Telekoma Srbija, Vladimir Lučić poručio je:
– Pre svega izrazio bih veliko zadovoljstvo što će se Dvorana koja je bila poznata kao Dom sindikata u narednom periodu zvati MTS dvorana, a sve kao rezultat ugovora o višegodišnjem sponzorstvu koji smo danas potpisali. Kada to kažem važno je da, sa jedne strane, imamo u vidu da je Dom sindikata kultno mesto ne samo beogradske, već i srpske, a u ranijim vremenima i jugoslovenske kulture, dok je sa druge strane, Telekom Srbija poslednjih godina sinonim za produkciju najboljih domaćih serija i filmova, kao i za podršku kulturi u najširem smislu. Upravo iz tog razloga ovo partnerstvo posmatramo kao potpuno prirodan korak kako za našu kompaniju, tako i za naše partnere. Ubeđen sam da će naša saradnja rezultirati još boljom kulturnom ponudom za sve građane i goste Beograda, i da će mts dvorana biti mesto okupljanja i druženja ljubitelja kulture.
Kako je ranije saopšteno u Dvorani Doma Sindikata, na čijim temeljima je nikla jedna od najposećenijih i najmodernijih institucija kulture – kada su u pitanju pravila konkursa, budući sponzor, između ostalog, ima pravo da promeni naziv objekta, tako što će imenu “Dvorana” dodati ime svog brenda, da postavi oznake sa novim nazivom na fasadi i u unutrašnjosti objekta, kontroliše zaključivanje ugovora sa ostalim sponzorima i niz drugih privilegija kako je u objavljenom javnom pozivu i navedeno.