Društvena mreža Facebook uskoro će početi da prikazuje dve TV serije premium sadržaja sredinom juna.
U početku će biti pokrenute dve sezone različitih serija od kojih će svaka imati po 12 epizoda, a prema izvorima upoznatim s projektom, Facebook je dao zeleno svetlo za početak produkcije više televizijskih serija.
Jedna od ovih serija biće dužeg trajanja i visokobudžetna, slična konvencionalnim TV serijama kakve danas gledamo na televiziji, dok će druga biti niskobudžetna verzija, čije bi epizode trajale od pet do deset minuta, a nove bi se na ovoj društvenoj mreži objavljivale svakodnevno.
Ako se kompanija odluči za originalni sadržaj, to će joj omogućiti da se lakše bori protiv YouTubea, Netflixa i Amazon Video servisa.
Facebook visokokvalitetan videozapis vidi kao važnu stavku za zadržavanje dosadašnje dve milijarde korisnika, posebno mlađe demografske grupe koja sve više prelazi na suparnički Snapchat, prenosi Biznis insajder.
Sve malo podseća na…
HL