Kanadski bend Arcade Fire objavio je album na USB-u koji je u obliku popularne igračke fidget spinner.
I dok obični fidget spinneri koštaju oko 4, 5 evra, onaj koji je upravo izdao kanadski rock bend Arcade Fire može biti vaš za oko 90 evra. Naime, njihova igračka u sebi ima ugrađen USB na kojem je i njihov novi album, “Everything Now”.
It’s finally here! But VERY LIMITED QUANTITIES! https://t.co/Pjsjl7dq9n pic.twitter.com/srPRUKRJ3z
— Arcade Fire (@arcadefire) July 31, 2017
Reč je o poslednjem slučaju tzv. meta marketinga koji prati izdavanje novog albuma grupe, a koji se temelji na ideji da je fiktivna korporacija preuzela kontrolu nad bendom i njihovom prezentacijom. Tako su za svoj koncert u Njujorku izdali pravila oblačenja, koja su uključivala zabranu “japanki, kratkih pantalona, velikih logotipa, topova, crop topova, isključivo bele ili crvene odeće”.
– Ko god se ne obuče prema pravilima, zadržavamo pravo da mu uskratimo ulaz – pisalo je na pozivnici.
So @arcadefire are selling their own versions of *those* Kendal and Kylie Jenner t-shirts pic.twitter.com/vTrKrDJPxp
— Thomas (@thomasjsmith__) July 4, 2017
Takođe su prodavali majice koje su parodirale dizajn Kendal i Kajli Džener, preko njihovih portreta stavivši su logo svog novog albuma. Imaju i lažnu web stranicu na kojoj parodiraju muzičke kritike.