Završen četvrti Beogradski Manifest… Više od 130.000 ljudi posetilo ovogodišnji festival

0
357
Beogradski Manifest/ Photo: Promo
Oglasi

Ovogodišnji, četvrti Festival manifestacija i destinacija Beogradski Manifest koji se održavao od 25. do 27. maja na Kalemegdanu, u deset festivalskih zona i pet programskih bina, posetilo je više od 130.000 ljudi.

U toku dana Gornji grad Beogradske tvrđave bio je ispunjen dečjom grajom i zvucima Srbije, ali i programima koje su pripremili brojni učesnici iz zemlje i inostranstva.

Tokom tri dana na glavnoj bini je izvedeno oko 30 programa, a svoju ponudu je predstavilo preko 65 turističkih organizacija iz zemlje i inostranstva.

Pored degustacija lokalnih gastronomskih specijaliteta i pića, posetioci su učestvovali i u aktivacijama izlagača gde su imali prilike da osvoje brojne nagrade.

 

Beogradski Manifest/ Photo: Promo
Beogradski Manifest/ Photo: Promo

Na Beogradskom Manifestu nastavljena je i humanitarna kampanja “Manifestuj se – Svaka limenka se računa” u okviru koje su se prikupljale limenke za reciklažu. Tokom deset dana akcije “Donesi limenku – osvoji nagradu” i tokom tri dana festivala ukupno je prikupljeno više od 30.000 limenki, a sav prihod od reciklaže biće doniran Udruženju za pomoć osobama sa posebnim potrebama “Živimo zajedno”.

U brojnim radionicama svoju kreativnost iskazalo je na hiljade mališana, a najbolju zabavu su pronašli u zoni “Mašta može svašta” i “Plesna livada”, gde su klinci i klinceze uživali u pozorišnim, baletskim, kulturno-umetničkim i plesnim predstavama, a maskote, klovnovi, štulaši i do sada neviđene levitirajuće figure Duha iz lampe, Aladina, Ariel, Zveri, Jode, Rajske ptice uspeli su da izmame osmehe i najstarijih.

Beogradski Manifest/ Photo: Promo
Beogradski Manifest/ Photo: Promo

Velike simpatije i nostalgiju posetilaca izazvali su automobili old tajmeri, a duh starih vremena na Kalemegdan su doneli i pokazali kakvi su ljudi nekada čuvali zidine tvrđave, vitezovi iz Rusije, Poljske, Češke, Mađarske, Republike Srpske i Srbije.

Ove godine novine na festivalu su bile dve zone koje su privukle veliku pažnju, pa su svaki dan bile prepune posetilaca.

U zoni “Craft&food land” je svoja piva predstavilo 15 craft pivara, u čijim ukusima su posetioci uživali uz široku gastronomsku ponudu i odličnu svirku cover bendova.

Na platou kod spomenika Pobednik bio je postavljen “Vinski grad” u kome su se okupile neke od najboljih vinarija iz Srbije koje su organizovale degustacije.

 

Oglasi

POSTAVI ODGOVOR

Molimo unesite vaš komntar!
Unesi svoje ime