U virtuoznoj studiji “Muzikofilija” Oliver Saks objašnjava koliko je muzika integrisana u čovekovo biće, toliko da svako ko u njoj ne uživa ima neku vrstu anomalije ili poremećaja. Vanzemaljci izgleda nemaju način da slušaju i uživaju u muzici kao mi, pa su ljubomorni na ljudski rod:
“Čudno je videti milijarde ljudi – čitavu jednu vrstu – kako se igraju besmislenim tonalnim obrascima, kako ih slušaju, kako velik deo vremena provode zauzeti i obuzeti onim što zovu “muzika”. U svakom slučaju, to je bila jedna od pojava skopčanih sa ljudskim bićima koje su zbunjivale visoko cerebralna vanzemaljska bića Overlorde u romanu Artura Klarka “Kraj detinjstva”. Njih je na površinu zemlje dovela želja da prisustvuju jednom koncertu. Oni učtivo slušaju i na kraju čestitaju kompozitoru na njegovoj velikoj ingenioznosti – iako im se stvar čini neshvatljivom. Ne mogu da dokuče šta se zbiva sa ljudskim bićima kada slušaju muziku, jer u njima se ne zbiva ništa. Oni kao vanzemaljska vrsta nemaju muziku. Možemo zamišljati Overlorde da kako vrativši se u svoje svemirske brodove i dalje duboko razmišljaju”, piše Saks u uvodu studije.
Pre nego što unište planetu ljudi u Klarkovom romanu Overlordi ili Nadzirači, još preciznije Arhonti, pokušaju da ljudima na planeti pokažu kako je moguće živeti u miru, izobilju stečenom preciznim radom i perfektnom društvenom podelom rada. Lišeni moralnih načela, i kreativnosti, a ponajviše muzike koju vanzemaljci zabranjuju, jer je ne razumeju, ljudi počinju da umiru od dosade i zapadaju u tešku depresiju. Sa pojavom korona virusa, famoznog Kovida 19, planetu zemlju je zadesila slična priča. Šta ako vanzemaljci postoje onako kako ih je video naš veliki genije Nikola Tesla, kao bića slična virusima koja su na zemlju stigla sa planete Venere. Bića koja imaju jedinstvenu kolektivnu svest i kojima je cilj da zaposednu teritoriju planete Zemlje.
U svojim člancima Tesla je pisao o pošasti koja nas čeka u budućnosti od strane vanzemaljskih virusa sa Venere, koje će u jednom momentu savladati takođe nama nevidljiva bića sa planete Mars. To što nevidljiva bića ne vidimo, deo je naše stvarnosti, u kojoj ljudi mogu da vide i da čuju samo određene male delove energetskog frekvencijskog spektra. Tesla je definitivno tragao za živim entitetima koje mislimo da ne postoje, zato što ih ne vidimo i nečujemo.
Tako ne čujemo i ne vidimo Kovid 19, sve dok nas ne napadne i obori u postelju. Nevidljivi virus ima brojne sličnosti sa Overlordima – ne razume muziku i napada najviše tamo gde se ljudi okupljaju da bi slušali muziku, naročito onu koja se peva. U proteklih godinu dana od kako traje pandemija, ili napad opasnog Kovid 19 soja, uništenih pluća umrli su mnogi sjajni muzičari i pevači. Vanzemaljska inteligencija Kovida 19 jasno prepoznaje muzičare i pevače kao svoje ozbiljne neprijatelje i trudi se da ih što pre napadne i zarazi, pa i ubije. Dva su logična razloga za to:
Prvi leži u tome da su mnogi slavni muzičari i pevači, neka vrsta šamana koji ljudima leče depresivne duše, daju im energiju, muzikom luče endorfin, konačno čine ljude srećnim i živim. Kao takvi oni su prva meta vanzemaljskih osvajača. Ukoliko muzika i muzičari nastave da sviraju, uništiće Overlorde, poništiće njihove negativne frekvencije svojim božanstvenim harmonijama. Što više muzika utihne, vanzemaljskim virusima je lakše. Ljudi počinju da se plaše, jer nema muzike da ih bodri, orhabruje i hrani moćnom harmoničnom energijom.
Drugi razlog zašto korona vanzemaljci ubijaju brojne muzičare je taj što ih u novoj energetskoj formi posle smrti, možda mogu razumeti.
Svakako malo je vremena prošlo od početka pandemije da ljudi shvate da se moraju najviše muzikom boriti protiv opake epidemije. Dugotrajna izolacija ljudi od muzike, ljudi od ljudi, vodi u onaj finalni svet iz Klarkovog SF klasika. Muzičari šamani nisu kroz čitavu ljudsku istoriju postojali bez razloga. Treba se spasiti od ozbiljnog zla. Pustimo ih da sviraju.