Pevač grupe Iron Maiden, Brus Dikinson, koji je leteo sa grupom širom sveta u njihovom džambo-džetu Ed Force One, nazvanom po legendarnoj maskoti grupe Ediju, prokomentarisao je vest da je poslednji Boeing 747 sišao sa proizvodne trake, označivši kraj letilice koja je napravila revoluciju u vazdušnom saobraćaju pre više od 50 godina.
– Na zemlji je veličanstven, impozantan. A u vazduhu je iznenađujuće okretan za tako masivan avion – rekao je Brus za Reuters i dodao: – 747 je najlepši i najlakši avion za sletanje… To je kao da slećete iz fotelje.
Billboard objavio listu najvećih zarada na turnejama, na vrhu potpuno iznenađenje… Iron Maiden tek na 26. mestu
Poslednji avion, 747-8 Freighter, biće isporučen kompaniji Atlas Air. To je 1.574 proizvedena letilica ovog tipa tokom 55 godina proizvodnje.
Pre godinu dana, Brus je za Associated Press rekao da neće sedeti na pilotskom mestu kada se on i njegove kolege iz benda vrate na turneju 2022/23 godine.
– O, ne, ne, ne, ne. Letećemo, a ja ću biti pozadi. Dakle, ja ću sedeti pozadi kao vozač na zadnjem sedištu – rekao je Brus.
Novi snimak nervoznog Brusa Dikinsona… “Poludeo” na fanove koji puše travu na koncertima Iron Maidena
Dikinson je dobio licencu komercijalnog pilota 1990-ih. Godine 2012. osnovao je Cardiff Aviation, kompaniju za održavanje aviona koja je od tada promenila ime u Caerdav.
Brus, koji je proveo nekoliko godina leteći avionima za Astraeus Airlines, rekao je za CNN u intervjuu 2007:
– Avijacija se vrti oko moje porodice otkako se sećam. Moj ujak je bio u RAF-u. Ali uvek sam mislio da sam previše glup za pilota. Bio sam beskoristan u matematici i diplomirao istoriju na univerzitetu, pa sam mislio da studenti istorije ne postaju piloti, a kamoli rock zvezde. A onda je naš bubnjar naučio da leti, pa sam rekao sebi: “Ako bubnjar može da nauči da leti, onda svako može”.
Eto i njih u odabranom društvu… Iron Maiden dobili svoje poštanske marke Kraljevske pošte
Dikinson je rekao za Wales Online da ga još uvek zanima letenje, ali da je to potpuno drugačiji osećaj od živih nastupa sa bendom.
– Zadovoljstvo u vožnji aviona leži u činjenici da treba da završite posao i tu je sve interno. Ako imate putnike, niko nema potrebu da kaže: “Vau, ovo je bilo super! ” Oni razmišljaju o svojim obavezama posle leta. Za razliku od njih, nastup na koncertu je eksteran, sa svim tim ljudima okolo koji te gledaju i procenjuju tvoj rad – rekao je on i dodao:
– Posao pilota je da bezbedno isporučite putnike i da budete nevidljivi. To mi sasvim odgovara jer je potpuno suprotno od onoga što radim kada pevam.
Izvor: blabbermouth.net