“Take On Me” postao je globalni fenomen 1985. godine… a sada je dostigao više od milijardu pregleda na YouTubeu

0
681
Oglasi
a-ha/ Photo: Promo (Dancing Bear)
a-ha/ Photo: Promo (Dancing Bear)

Veliki hit grupe a-ha “Take On Me” postao je globalni fenomen te davne 1985. godine kada je pesma postala jedan od najprodavanijih singlova svih vremena, a sada je dostigao više od milijardu pregleda na YouTubeu.

Video norveškog sastava nastao pre ere YouTubea pridružio se klubu od milijardu puta pregledanih spotova.

Ovaj status dosada su uživale pesme “November Rain”(Guns N’ Roses), “Smells Like Teen Spirit” (Nirvana) i “Bohemian Rhapsody” legendarne grupe Queen, kao pesme nastale pre osnivanja YouTube platforme 2005. godine.

Diskografska kuća Rhino proslavila je ovu vest posebnim kolekcionarskim setom dostupnim isključivo u online prodaji. Tako fanovi grupe a-ha mogu da postanu vlasnici VHS kasete s originalnim video spotom, majice i ekskluzivnih reprodukcija crteža animatora spota koje su potpisali članovi sastava.

Photo: Promo
Photo: Promo

Spot za “Take On Me” nedavno je predstavljen u restauriranoj i remasterizovanoj verziji u 4K rezoluciji o čemu smo pisali početkom januara ove godine.

A da li ste znali da je spot za “Take On Me” kakvog danas znamo, ustvari drugi video koji je snimljen za ovu pesmu. Original, koji je objavljen 1984, zamijenjen je 1985. kada su a-ha video ponovno snimili u režiji Stivija Barona.

Ta verzija osvojila je publiku svojim inovativnim spojem žive akcije i rotoskopiranja, tehnike koja se nikada pre nije koristila u muzičkim spotovima, za čiju je realizaciju bilo potrebno 16 nedelja i više od 10000 crteža.

Kako je izgledala ova avantura stvaranja jednog od najgledanijih spotova možete da pogledate u trodelnom dokumentarcu na ovom linku.

Oglasi

POSTAVI ODGOVOR

Molimo unesite vaš komntar!
Unesi svoje ime