
Naredna, 2020. je godina velikih predsedničkih izbora u SAD, zbog čega će kandidati na sve načine pokušati da dođu do birača.
Oglašavanje na internetu sve je popularniji alat u kampanjama, ali Spotify je doneo odluku kako će 2020. politički oglasi unutar ove aplikacije biti -zabranjeni. Kao službeni razlog navodi se činjenica da je takve oglase vrlo teško “potvrditi i pregledati”.
Početkom 2020. Spotify će pauzirati prodavanje oglasnog prostora u političke svrhe. To se, osim na direktne oglase, odnosi i na sadržaj postavljen na platformu i u obliku originalnih i ekskluzivnih podcasta.
“Još uvek ne posedujemo potreban novu robusnosti procesa, sisteme i alate potrebne kako bi se ovakav sadržaj validirao i odobrio” – piše u službenom saopštenju.
Ova odluka se posebno odnosi na SAD, jer Spotify od ranije ne dozvoljava političko oglašavanje u ostalim državama u kojima deluje, a najviše će,kako se procenjuje pogoditi one koji imaju najviše sredstava za kampanju, što je u konkretnom slučaju – Donald Tramp.
Evo kako je tada mladi biznismen sebi radio kampanju:
HL/Izvor: sound-report.com