Rik Estli rekreirao svoj čuveni spot za “Never Gonna Give You Up” i svi ga gledaju kao omađijani

0
844
Oglasi
Rok Estli/Photo: YouTube screenshot
Rok Estli/Photo: YouTube screenshot

Rik Estlijev singl  “Never Gonna Give You Up” postao je hit broj 1 na top listama u Engleskoj, Americi i ostalim zemljama (zvanično objavljen u julu 1987. godine). Usledila je “Rickrolling” manija, a pesma je i danas podjednako popularna kao i pre tri dekade.

Estli je nedavno nekoliko puta uživo izveo ovu numeru sa bendom Foo Fighters, a nakon što je originalni “Never Gonna Give You Up” video podignut na YouTube platformu pre trinaest godina, pogledan je čak 1.2 milijarde puta.

Prošlog meseca, 35 godina posle objavljivanja, 56-godišnji Rik napravio je novu verziju spota za potrebe američke kompanije za osiguranje automobila CSAA Insurance Group.

Reklama je svojevrsna parodija na Estlijev originalni spot u kojoj on nosi potpuno istu odeću, dok zaposleni iz osiguravajuće kuće igraju zajedno sa njim.

Na kraju videa, Rik pita svoje dve inkarnacije: “Zar je ovo još uvek popularno?!”

CSAA Insurance Group je očigledno napravila mudar potez jer je njihova reklama za nekoliko na Twitteru odgledana više od 2.5 miliona puta, dok ista na YouTube kanalu ima već više od 1.600.000 pregleda.

Oglasi

POSTAVI ODGOVOR

Molimo unesite vaš komntar!
Unesi svoje ime