Nemamo, niti ćemo imati običaj da objavljujemo besplatne reklame, ali kad se neko seti ovako dobrog fazona, principi prosto moraju da ustupe mesto za briljantnu ideju.
Naime, hrvatska turistička agencija Adriatic Challenge koja iznajmljuje čarter jahte, napravila je odličan marketinški trik i spremila je novu flotu, a deset novih luksuznih jahti zvaće se po pesmama Dejvida Bouvija.
Do početka aprila svih deset jahti Bavaria 41S trebalo bi da budu u funkciji, pa će tako po Jadranskom moru ovog leta ploviti “Blackstar”, “Ziggy Stardust”, “Heroes”, “Lady Stardust”, “Lazarus”, “China Girl”, “Let’s Dance”, “Major Tom”, “Rebel Rebel” i “Starman”.
I zbog čega smo objavili ovu reklamu… Jer, pored odličnog marketinškog trika, ovaj potez turističke agencije je ipak i nešto više. Znak poštovanja prema muzičkoj legendi. I zato, kapa dole.
Kako izgledaju “Bouvijeve” jahte, POGLEDAJTE NA OVOM LINKU.
HL