Žanrovski neukrotivi umetnik Bartis Strejndž (Bartees Strange) vraća se sa albumom “Horror” – svojim najintimnijim i najhrabrijim izdanjem do sada.
Posle velikog uspeha albuma “Live Forever” i “Farm to Table”, koje su hvalili The New York Times, Rolling Stone i NPR Music, Strejndž se suočava sa svojim strahovima i prošlošću, pretvarajući ih u eksplozivni spoj indie rocka, funka, hip-hopa i folka.
Od malih nogu, Strejndž je učio o životu kroz horor priče i filmove, koristeći ih kao pripremu za svet koji može biti zastrašujuće mesto, istražuje strah ne samo kao prepreku, već i kao izvor snage. Album beleži iskustva odrastanja kao crni, kvir umetnik u ruralnoj Americi, pretačući ih u zvučni pejzaž koji istovremeno deluje sirovo i moćno.

Sniman u njegovom kućnom studiju, album je dodatno oblikovan kroz saradnje sa Ivom Rotmanom, Lorensom Rotmanom i Džekom Antonofom. Nakon slučajnog susreta na muzičkom festivalu, Strejndž i Antonof su brzo postali prijatelji, što je rezultiralo suproduciranjem albuma i pažljivo balansiranim spojem organskih instrumenata i filmske atmosfere.
“Too Much” postavlja temelj albuma – ljubavno pismo samom sebi, koje se od nesigurnosti pretvara u snagu, sa muzičkim uticajima The Isley Brothersa i The Brothers Johnsona.
“Sober” istražuje strah od neizvesnosti u ljubavi, lepršajući iznad 70s akustičnih gitara i Rhodes klavira.
“Wants / Needs” bavi se ranjivošću izloženosti publici – „Nekad sam želeo fanove, sada su mi potrebni. I to je zastrašujuće.“
“Baltimore”, inspirisan Filipom Rotom, istražuje potragu za mestom kojem se može pripadati, kroz spoj folka i indie zvuka.
“Backseat Banton”, mračni završetak albuma, prikazuje Strangea kako reflektuje sopstvenu evoluciju: – Biti uplašen učinilo me je većim nego što sam bio.
Sa “Horror”, Bartees Strange pretvara stvaralaštvo u čin prkosa – suočavajući se sa strahom, pesmu po pesmu.