Priča o jednom koncertu, EP izdanju i o tome kako je Blankfile snimio spot za “Schadenfreude“

0
330
Oglasi
Blankfile/ Photo: Black Dot Production
Blankfile/ Photo: Black Dot Production

Godinu dana posle objavljivanja najboljeg izdanja benda (EP “Truth Be Sold”), posle svih nedaća, raznoraznih restrikcija, bolesti i zaključavanja, Blankfile ekipa je organizovala i koncertnu promociju tog izdanja.

I opet nisu mogli da to odrade kao “normalni“ ljudi, već su hazarderski organizovali događaj koji je bio osuđen na propast, a nije propao. I o tome su napravili spot.

Ako ste se prijavili na FB događaj namenjen koncertnoj promociji “Truth Be Sold“ izdanja, niste mogli puno da saznate o samom koncertu. Tek ako ste potvrdili direktno bendu da želite da dođete na taj koncert, tog 25. septembra dobili ste sms poruku sa teksom: “Danas je taj dan!“, vremenom kad i linkom GPS lokacije gde bi trebalo da se pojavite u navedeno vreme.

Da, Blankfile je organizovao koncertnu promociju svog najbitnijeg i najboljeg izdanja ikada – na lokaciji koja je bila nepoznata do samog dana koncerta. Svesno rizikujući da ih publika ne shvati ozbiljno i koncert bude polu ili potpuno prazan, momci nisu forsirali ni medijsku promociju, nije bilo plaćenih reklama, a ni postera po ulicama, o koncertu se spekulisalo u polu-inkognito atmosferi.

Znači, morao si da baš želiš da čuješ novi album benda uživo da bi tu priliku i dobio. I ispostavilo se da je Blankfile baš to i želeo. Da se pogleda u oči u oči sa istinom o “istini koju prodaje“, da još jednom krene putem kojim se ređe ide, i odigra hrabro do kraja. Pa, kud puklo da puklo!

I, bogami, puklo je! Ne u onom, ružnom smislu koncerata koji “pucaju“, scenarija na kakav smo, nažalost, navikli na srpskoj andergraund sceni, već apsolutno suprotnom. Pukla je bomba od svirke.

Blankfile/ Photo: Black Dot Production
Blankfile/ Photo: Black Dot Production

Klub je bio krcat, šetale su bele majice sa BFHC natpisima u 2-step ritmici, smenjivao se moš za mošom, sevali su  blicevi, šutke i singalongovi, “letele“ noge, ruke i pesma za pesmom.

Kad na sve dodamo uvodni roštilj i ambijent sa palmama, osećaj svih je bio da su od trenutka ulaska u klub odšetali od stega ovdašnjih uslova i vremena u kom živimo i, posle dužeg vremena, uživali.

Sat vremena svirke za pamćenje, poklon benda ekipi od srca, i s druge strane najbolja promocija kakvu su momci mogli da dobiju.

Sad je već svima jasno, BFHC je brend ispod kog bend i ekipa egzistiraju u savršenoj simbiozi, koja nema velike brojke, ali ima veliku strast, poštovanje i podršku.

Blankfile je, kako je započeo, tako i završio ovu hazardersku “partiju“, pa je dogovorio da se događaj kakav god on ispao snimi i od tog materijala napravi poslednji video za sagu “Truth Be Sold“.

Iza kamere je bio oprobani tim pod vođstvom Dušana Jaukovića, a pesma za koju je urađen video, možda i najveći hit sa izdanja – “Schadenfreude“.

Tako su i simbolično zaokružili video priču ovog izdanja – od “O4TF“ koji je bio spot bez aktera, preko “Dogs Will Bark“ gde je sam bend bio i jedini akter, pa “Blind Spot“ gde Petar okuplja ekipu i na kraju “Schadenfreude“ gde se svi sustiču na koncertu i zajedničkim snagama melju svaki minut večeri koje će se prepričavati.

Spot je verno preneo atmosferu, svaki kadar koji budete videli nije namešten, niti ponavljan, sve je išlo live i iskreno…s druge strane spot nije ni mogao da prenese baš i sve, već taman dovoljno da vas ubedi da za sledeći Blankfile događaj, ono, baš želite da dođete, gde god i kad god se on dešavao.

Oglasi

POSTAVI ODGOVOR

Molimo unesite vaš komntar!
Unesi svoje ime