Godinu dana posle objavljivanja najboljeg izdanja benda (EP “Truth Be Sold”), posle svih nedaća, raznoraznih restrikcija, bolesti i zaključavanja, Blankfile ekipa je organizovala i koncertnu promociju tog izdanja.
I opet nisu mogli da to odrade kao “normalni“ ljudi, već su hazarderski organizovali događaj koji je bio osuđen na propast, a nije propao. I o tome su napravili spot.
Ako ste se prijavili na FB događaj namenjen koncertnoj promociji “Truth Be Sold“ izdanja, niste mogli puno da saznate o samom koncertu. Tek ako ste potvrdili direktno bendu da želite da dođete na taj koncert, tog 25. septembra dobili ste sms poruku sa teksom: “Danas je taj dan!“, vremenom kad i linkom GPS lokacije gde bi trebalo da se pojavite u navedeno vreme.
Da, Blankfile je organizovao koncertnu promociju svog najbitnijeg i najboljeg izdanja ikada – na lokaciji koja je bila nepoznata do samog dana koncerta. Svesno rizikujući da ih publika ne shvati ozbiljno i koncert bude polu ili potpuno prazan, momci nisu forsirali ni medijsku promociju, nije bilo plaćenih reklama, a ni postera po ulicama, o koncertu se spekulisalo u polu-inkognito atmosferi.
Znači, morao si da baš želiš da čuješ novi album benda uživo da bi tu priliku i dobio. I ispostavilo se da je Blankfile baš to i želeo. Da se pogleda u oči u oči sa istinom o “istini koju prodaje“, da još jednom krene putem kojim se ređe ide, i odigra hrabro do kraja. Pa, kud puklo da puklo!
I, bogami, puklo je! Ne u onom, ružnom smislu koncerata koji “pucaju“, scenarija na kakav smo, nažalost, navikli na srpskoj andergraund sceni, već apsolutno suprotnom. Pukla je bomba od svirke.
Klub je bio krcat, šetale su bele majice sa BFHC natpisima u 2-step ritmici, smenjivao se moš za mošom, sevali su blicevi, šutke i singalongovi, “letele“ noge, ruke i pesma za pesmom.
Kad na sve dodamo uvodni roštilj i ambijent sa palmama, osećaj svih je bio da su od trenutka ulaska u klub odšetali od stega ovdašnjih uslova i vremena u kom živimo i, posle dužeg vremena, uživali.
Sat vremena svirke za pamćenje, poklon benda ekipi od srca, i s druge strane najbolja promocija kakvu su momci mogli da dobiju.
Sad je već svima jasno, BFHC je brend ispod kog bend i ekipa egzistiraju u savršenoj simbiozi, koja nema velike brojke, ali ima veliku strast, poštovanje i podršku.
Blankfile je, kako je započeo, tako i završio ovu hazardersku “partiju“, pa je dogovorio da se događaj kakav god on ispao snimi i od tog materijala napravi poslednji video za sagu “Truth Be Sold“.
Iza kamere je bio oprobani tim pod vođstvom Dušana Jaukovića, a pesma za koju je urađen video, možda i najveći hit sa izdanja – “Schadenfreude“.
Tako su i simbolično zaokružili video priču ovog izdanja – od “O4TF“ koji je bio spot bez aktera, preko “Dogs Will Bark“ gde je sam bend bio i jedini akter, pa “Blind Spot“ gde Petar okuplja ekipu i na kraju “Schadenfreude“ gde se svi sustiču na koncertu i zajedničkim snagama melju svaki minut večeri koje će se prepričavati.
Spot je verno preneo atmosferu, svaki kadar koji budete videli nije namešten, niti ponavljan, sve je išlo live i iskreno…s druge strane spot nije ni mogao da prenese baš i sve, već taman dovoljno da vas ubedi da za sledeći Blankfile događaj, ono, baš želite da dođete, gde god i kad god se on dešavao.