Filmofili koji su već nezadovoljni zbog dužine čekanja na početak filma u bioskopu iz godine u godinu se suočavaju sa još većim problemom – jer reklamni blokovi sve duže traju.
Tokom poslednjih 10 godina, reklame za proizvode i brendove zauzimaju sve veći deo vremena pre početka filma u bioskopima, ocenjuju stručnjaci, piše Guardian.
Nikol Kidman ostaje lice najvećeg lanca bioskopa na svetu, pogledajte novi promo spot za AMC Theatres
– Došlo je do primetnog pomaka u kojem se u “pre-filmskoj roli” sve više uključuju reklame. Iako su trejleri i dalje u centru pažnje, reklame zauzimaju veći deo – rekao je izvršni direktor agencije za oglašavanje System1, Džon Evans.
Reklame za brendove ili proizvode obično traju između 10 i 15 minuta pre filma, dok trejleri zauzimaju oko pet do 10 minuta, podaci su pomenute agencije koja se specijalizovala za istraživanje tržišta.
Stiven King priznao: Ovaj film nisam mogao da odgledam do kraja, izašao sam iz bioskopa…
Jedan gledalac iz Indije uspešno je tužio lanac bioskopa jer je “izgubio vreme”, čekajući da počne film.
U Velikoj Britaniji ne postoji zakonski limit za broj reklama koje bioskopi mogu da prikazuju.
Kako da u nekoliko koraka napravite od svoje dnevne sobe odličan kućni bioskop? 4 stvari su vam neophodne…
Dok reklame i trejleri u britanskim bioskopima obično traju između 20 i 30 minuta, bioskop Princ Čarls u Londonu izdvaja se po tome što ograničava reklame na 10 do 12 minuta.
Prema istraživanju koje je objavila Digital Cinema Media, bioskopske reklame imaju veći potencijal da privuku pažnju u poređenju sa drugim medijskim formatima poput YouTubea i televizije.
Prelepa francuska glumica ima dva bioskopa u Parizu i dugo je mislila da je to biznis iz snova…
Istraživanje je pokazalo da se bioskopska reklama od 30 sekundi gleda u proseku 23,9 sekundi, dok se televizijska reklama iste dužine gleda samo 15,5 sekundi.
– Svesni smo da su gledaoci došli da gledaju film, ali ljudi žele da vide trejlere za nadolazeće filmove, a reklame pre filma su deo rituala. To je trenutak kada bi ljudi trebalo da se smeste, ali ne želimo da previše utičemo i odvlačimo pažnju od uživanja u filmu – rekao je direktor za programiranje u bioskopu Curzon, Dejmijan Spendli.