Humoristička serija “Ted Lasso”, priča o treneru američkog fudbala koji sasvim slučajno postane trener engleskog fudbalskog prvoligaša, toliko je oduševila publiku i kritiku da je nedavno osvojila nekoliko televizijskih Emmy u najvažnijim kategorijama, uključujući i onu za najbolju humorističku seriju. Kolika je njena popularnost posle prikazane dve sezone govori i podatak da je engleska Premier League odlučila postati partner, odnosno sponzor, serije.
Teorije zavere i dokoni svet… Zvezda serije “Ted Lasso” mora da dokazuje da nije kompjuterski stvoren lik
Kako je objavio portal The Athletic, producenti serije „Ted Lasso“ potpisali su ugovor po kojem će u seriji moći da koristi razna obeležja Premier League, od arhivskih fotografija do logotipa svojih engleskih prvoligaških timova, čak će moći da koriste i pehar koji dobija prvak engleske fudbalske lige. Procenjuje se da je taj ugovor vredan 680.000 dolara i da će se njegovi benefiti videti tokom treće sezone serije “Ted Lasso”.
Seriju “Ted Lasso” glumački predvode osvajači nagrade Emmy Džejson Sudeikis, Hana Vadingam i Bret Goldstin zajedno sa Brendom Hantom, Filom Dansterom, Juno Templ i Džeremijem Sviftom. Serija o izmišljenom engleskom prvoligašu koji u prvoj sezoni ispada iz prve lige a u drugoj se bori da se vrati u najelitniji rang takmičenja prikazuje se na streaming platformi AppleTV+.
HL/Izvor: nacional.hr