Definicija generacije zavisi od toga u kom se kontekstu razmatra, pa tako imamo porodičnu, školsku, ali i još jednu, malo neodređeniju, koja obuhvata sve one ljude koji žive u isto vreme i doživljavaju sve što ono ima da ponudi.
To se u praksi može najlakše definisati nekim pop-kulturnim trendovima i fenomenima, poput muzike, filmova i slično. Ovakve generacije možda su samo proizvod vremena, ali činjenica je da njih povezuje nešto neraskidivo, a to je sećanje ili, preciznije, nostalgija. Kada vam neko priča o pesmi koju je obožavao u mladosti, koliko god puta da je čujete, nećete moći i sami da je doživite na identičan način kao on, već će to moći isključivo neko iz njegove “generacije“.
Baš na ovu kartu sećanja i nostalgije ide “The Hood Internet”, dvojac koji je poznat po različitim muzičkim miksevima. Oni su odlučili da za svaku godinu od 1979. do 1989. naprave po jedan trominutni “mash up” od čak 50 pesama koje su u to vreme bile aktuelne. Izabrali su eru 80-ih godina, jer smatraju da se mnogi ljudi nje najradije sećaju. Takođe, pojava MTV kanala 1981. promijenila je način na koji doživljavamo muziku i uvela gledanje spotova kao omijenu zabavu mnogih ljudi. Prvi spot pušten na ovoj mreži bio je za pjesmu “Video Killed The Radio Star”, grupe The Buggles, objavljen 1979, i tako su počeli sa tom godinom.
Njih dvojica su i pre toga imala različite mikseve, ali ovo je svakako njihov najoptimističniji i najozbiljniji projekat. Za izbor pesama preslušavali su razne plejliste, gledali liste omiljenih i najslušanijih pesama ljudi u to vrijeme i pokušali da potpuno uđu u tu eru kako bi je doživeli direktno. Nisu sve pesme najbolje ili najslušanije, ali sve su imale neki uticaj na muziku i efekat na slušaoce ili gledaoce.
Sam proces pravljenja jednog “mash upa” veoma je dugotrajan i kažu da ne mogu precizno da odrede koliko je sati potrebno za tako nešto, ali ukupno se razvuče na nekoliko meseci. Rade na nekoliko njih istovremeno, a trenutno su došli do 1988. godine i čini se da nemaju nameru da tu stanu. Kažu da su razmišljali da obrade i eru 90-ih godina.
Sami klipovi predstavljaju miks pesama i spotova, a nekima od njih je čak promenjen i tempo, kako bi se bolje uklopile sa ostalim delovima. Nisu ni sve pesme iste žanrovski, ali su svi miksevi jednako ubedljivi.
HL/Izvor: Open Culture