Otkrivena taktika za kupovinu najjeftinijih ulaznica za koncerte i festivale…

0
631
Oglasi
Moto Fest 2022 - Mortal Kombat/Photo: AleX
Moto Fest 2022 – Mortal Kombat/Photo: AleX

Kupovina ulaznica za koncert može biti zaista stresno iskustvo, posebno kada se radi o umetniku koga očajnički pokušavate da vidite.

Cene su visoke, a preprodavci nemilosrdni, ali na sreću, nova studija je otkrila kada su karte za koncerte zapravo najjeftinije za kupovinu na sajtovima za pretprodaju. Istraživanje se, dodiše, odnosi na SAD i zapadnu Evropu, ali je svakako koristan pokazatelj i za druge delove sveta, pa i za nas..

Verujem da se većina vas našla u ovoj situaciji. Pokrenuli ste stranicu Ticketmaster, informacije o vašoj kartici su unete i spremni ste da krenete… ali onda ste stavljeni u red, na čekanje. Dok ste “ušli u sobu”, sve karte su ili nestale ili su nekako već ponovo premeštene u kategoriju prodaje po regularnoj ceni koja je mnogo veća od pretprodajne. Zato proverite StubHub i druge sajtove za preprodaju i raspitajte se o tome da li bi trebalo da se odlučite za tu preskupu kartu ili da sačekate novu priliku.

ISTRAŽIVANJE OTKRILO NEVEROVATNU STVAR… ROKERI “DERU” NA CENAMA ULAZNICA ZA KONCERTE, SPRINGSTIN I METALLICA – SAMO ZA BOGATAŠE

U istraživanju su prikupljeni podaci sa tržišta preprodaje za trenutne vrhunske turneje i otkriveno koliko su fanovi plaćali za određene događaje. Analizirano je više od 22.000 prodatih karata za umetnike kao što su Pol Makartni, The Eagles, Elton Džon, Bili Džoel, Kris Stejplton, Bili Ajliš i nekoliko drugih. Koncerti su održani od 9. aprila do 24. maja ove godine.

Glavni nalazi ukazuju na to da je najbolja kupovina karata na lokacijama za pretprodajuna dan koncerta, kada su one apsolutno najjeftinije. U stvari, karte su bile 33% jeftinije na dan koncerta nego u proseku, a 27 odsto jeftinije dan pre koncerta nego u proseku.

NIŠTA LJUBAV, SAMO PSOVKE… ISTRAŽIVANJE POKAZALO KAKO SU SE PROMENILE REČI PESAMA U PERIODU OD 70 GODINA

Većina ljubitelja muzike kupuje karte otprilike tri meseca pre održavanja događaja, navodi se u izveštaju. Stoga, čekanje da do događaja ostane samo dan ili čak istog dana uštedelo bi im pristojnu svotu novca, posebno kada se uzmu u obzir naknade za usluge i porez.

Na sreću, mnogi već znaju ovu taktiku. U nalazima se dalje navodi da se 24 odsto kupovine karata na sekundarnom tržištu dešava u roku od nedelju dana pre koncerta.

GLOBALNO ISTRAŽIVANJE: ROCK JE ČETVRTI MUZIĆKI ŽANR PO POPULARNOSTI NA PLANETI, RADIO STANICE ŠIROM SVETA NAJVIŠE PUŠTAJU – QUEEN

Ali šta je sa muzičkim festivalima? Finance Buzz je takođe pogledao prodaju više od 18.000 višednevnih muzičkih festivalskih propusnica kupljenih na sekundarnom tržištu, a glavni festivali su bili BottleRock, oba vikenda Coachella, Shaky Knees i nekoliko drugih koji su se svi održavali između 8. aprila i 29. maja. 2022. Dokazi su pokazali da su ove karte bile 30 posto jeftinije 13 dana pre početka festivala i 24 posto jeftinije 12 dana pre.

Pogledajte kompletnu studiju ovde i nekoliko grafikona ispod.

Koncert istraživanje/financebuzz.com
Koncert istraživanje/financebuzz.com
Koncert istraživanje/financebuzz.com
Koncert istraživanje/financebuzz.com
Oglasi

POSTAVI ODGOVOR

Molimo unesite vaš komntar!
Unesi svoje ime