Morisi, pevač davno ugaslih The Smiths, osudio je potez lanca HMV koji je ograničio kupovinu reizdanih singlova benda na jednu po kupcu.
Singl “The Queen Is Dead” nedavno je dobio posebno reizdanje na 7-inčnom i 12-inčnom vinilu, a HMV je zbog velike potražnje odlučio da na singlove postavi nalepnicu “Limited to one per customer”, što je razbesnelo Morisija.
– Pokušaj ‘zamrzavanja’ prodaje je uvreda Smithsima – napisao je Moz na Twitteru i dodao kako je “The Queen Is Dead” jedini trenutni top 10 singl koji se ne pušta na radiju, zaključivši kako su Smithsi i danas “preradikalni za prosečnog slušaoca”.
Pozvao je i na bojkot politike HMV-a, poručivši fanovima da se duhovito obuku i odu da kupe onoliko primeraka singla koliko žele.
Podsetite se originalne verzije uz ovaj film Dereka Džermena:
Izvor: SoundGuardian