Gledaoci Netflixa prete da će otkazati svoje pretplate zbog najnovijih vesti da će platforma za striming uskoro početi da prikazuje AI oglase – tokom serija i filmova.
Pretplatnici sa najnižim nivoom pretplate prvi će primiti ove nove AI oglase.
Kompletan trud pao u vodu… Netflix uzalud snimio seriju o Prinsu, njegova zadužbina rekla – ne
Predviđeno je da se nove reklame pojavljuju od 2026.
Ali, posle godina poskupljenja zbog krize troškova života i nedavnog uvođenja oglašavanja, ovo bi mogla biti poslednja kap za mnoge korisnike. Ejmi Rajnhard, predsednica Netflix odeljenja za oglašavanje, rekla je na događaju za oglašivače:
– Osnovi našeg poslovanja oglašavanja su postavljeni i očekujemo još brži napredak u budućnosti.
Bizaran intervju Kevina Spejsija: Netflix postoji zbog mene…
Nove reklame trebalo bi da se pojave 2026. godine, a Netflix je potvrdio da se neće pojavljivati samo tokom standardnih pauza, već i kada korisnik pritisne pauzu – koristeći veštačku inteligenciju koja će tematski povezati oglas sa sadržajem koji se trenutno gleda.
Na primer, korisniku bi se mogao prikazati oglas za proizvod koji je tog dana tražio na mreži, u kombinaciji sa vizuelnim prikazima iz emisije ili filma koji je trenutno na ekranu.
Zbog negativnih reakcija Netflix opet promenio pravila o deljenju lozinki
Veštačka inteligencija nije svima omiljena, a posle ove vesti, čini se da će mnogi korisnici ozbiljno razmisliti o svojoj pretplati. Na mreži X brojni korisnici su izrazili nezadovoljstvo.
“Odvratno, ne, hvala Netflix. Niko ne želi ovo smeće. Nikada se više neću pretplatiti ako uvedete ovo”, “Netflix, niko ne voli veštačku inteligenciju. Vreme je da otkažem pretplatu”, “Kao da pokušavaju da izgube pretplatnike”, “Na ivici sam da otkažem sve i samo kupujem DVD-ove,” samo su neki od komentara.