Posle nedavnog objavljivanja pesme “Treba mi zraka” s Dinom Dvornikom, Dubioza Kolektiv predstavlja strateško međunarodno partnerstvo s Viberom
Viber nije samo način komunikacije ili aplikacija za izmenu poruka, već je postao mnogo više od toga. S preko 900 miliona korisnika u svetu, predstavlja vodeću platformu za interakciju, dopisivanje, zabavu ali i stvaranje odnosa između raznih brendova, institucija ili muzičara sa svojim fanovima i korisnicima.
Viber i Dubioza prepoznali su priliku da ponude nešto više, pa je tako nastalo partnerstvo, a Dubioza je prvi muzički brend u regionu koji nudi integrisano iskustvo korištenja Vibera sa svojim prijateljima.
Saradnja Vibera i Dubioze donosi 16 animiranih stikera koji su dostupni u celom svetu, a kampanja osim u regionu, kreće istovremeno i u Francuskoj, Italiji, Grčkoj, Mađarskoj, kao i u ostatku Evrope.
Stikere, koji postaju sve korišteniji način komunikacije na Viberu, dizajnirao je član Dubioze, Vedran Mujagić, i potpuno su personalizovani, animirani i što je najbitnije – besplatni.
– Kad smo mi bili deca, skupljali smo i razmenjivali klikere, a današnja omladina razmenjuje isključivo stikere. Zato smo zadali zadatak Vedranu, koji je u Dubioza kolektivu zadužen za dizajn, da nacrta dubiozne Viber stikere, pa da i mi imamo digitalnog konja za trku – izjavili su članovi Dubioze povodom lansiranja Viber partnerstva i stikera.
Osim stikera i javnog naloga, Dubioza će po prvi put u regiji predstaviti Viber bot putem kojeg će svi pratioci Dubioze na Viberu moći da učestvuju u nagradnim igrama.
Zanimljivo je takođe da će pratioci Dubiozinog naloga na Viberu imati priliku da putem javnog četa budu u stalnom kontaktu sa svojim omiljenim bendom.
Stvaranjem partnerstva s Viberom na svetskom nivou Dubioza još jednom potvrđuje svoju originalnost u načinu komunikacije sa svojim pratiocima, koji će, verujemo, biti oduševljeni što od sada mogu sa svojim prijateljima komunicirati i putem Dubioza stikera.