“Bojana Vunturišević je snimila bolno i bolan iskreni album o redefinisanju identiteta, o tranziciji devojčica u devojke i devojaka u žene”, zapisao je između ostalog Aleksandar S. Janković u recenziji novog solo albuma nekadašnje frontwoman(ke) grupe Svi na pod.
Prvi spot za numeru “Noćni program” u potpunom je saglasju sa izrečenim. Gorka i vrlo bolna storija o odrastanju počinje kao nestašno devojačko zezanje i biva začinjeno procvalom seksualnošću tokom potrage za sopstvenim identiteom, a zatim zbog nesmotrenog koketiranja sa neznancem prerasta u tragediju.
Drugi spot za istu, inače Bojaninu omiljenu pesmu sa albuma “Daljine”, za koju je napisala muziku i aranžman, dok tekst potpisuje dramaturškinja Maša Seničić, nema narativnu potku već egzistira kao erotizovana koreografska seansa, nerazmotano klupko žena čija su polunaga tela snimljena u zamračenoj prostoriji.
Oba spota je režirao Ivan Stojiljković sa (različitim) saradnicima, i vizuelno se nadopunjuju, iako su to dva sasvim različita prikaza sazrevanja, jedan simbolički a drugi kategorički.
Pogledajte i procenite sami, koji je erotičniji…
HL/Izvor: stereoart.me