Novembar 1980:
Da li ste čuli za Pank? Mislim za onaj Pank zahvaljujući kome ste lepši, prijatniji i čistiji? Niste?
Onda pod hitno u samouslugu i na odeljenju higijenskih potrepština nadite sapun koji se zove – Pank.
Jedna domaća industrija kozmetike bacila se na proizvodnju baš takvog deterdženta za lice i telo i programirala reklamnu kampanju u kojoj se tvrdi da ste, zahvaljujuoi Panku:
“Svežiji i ujutro, i preko dana i uveče.”
Tim povodom nameću se dva pitanja:
A) da li će ovaj sapun da ignorišu slavni domaći novinari koji se i dalje žestoko zalažu protiv svega što bi u sebi moglo da sadrži opasne gene bivšeg istoimenog muzičko-modno-društvenog fenomena?
B) da li oe bar neka republička komisija za kulturu, zapravo njena ovlašćena komisija, proglasiti ovaj sapun za šund? Lično mislim da tu neke stvari, bez obzira što je sapun u pitanju, nisu baš čiste.
Iz rubrike Zapisi Petra Popovića (Zdravo, 1980.)
Izvor: yugopapir.com