U ponedeljak je CIA pokrenula rebrendiranje koje ima za cilj da podstakne mlađe, “raznovrsnije” grupe ljude i distancira se od svoje prethodne reputacije “kluba dečaka”.
I tako u tandemu s heštegom #DiscoverCIA, organizacija je pokrenula novu web stranicu i dizajn logotipa – na veliku sreću tviteraša.
Kao što su ljudi na mreži primetili, sa svojim crno-belim krugom i talasastim linijama, logotip liči na nešto što bi se pojavilo na flajeru za tehno festival.
“Rebrendiranje CIA kao modularnog festivala sintisajzera u Berlinu”, rekla je komičarka Sara Skujirm, dok je novinar Maks Perl dalje istakao da je logotip “bukvalno plakat festivala Mutek”.
CIA’s rebrand screams: defense, art, diversity#DiscoverCIA pic.twitter.com/86R3cSN1o5
— Wafa Barake (@wafabarake1) January 5, 2021
lmfao the cia rebrand is a fucking gold mine pic.twitter.com/UlW75liWFZ
— alex (@shitshowdotinfo) January 4, 2021
The new CIA logo is literally a Mutek poster pic.twitter.com/3RsPzWzDFt
— snacks pearl (@maxpearl) January 4, 2021
CIA new EP out 02.01.21 pic.twitter.com/p3YtvFkWsX
— Liz Franczak (@liz_franczak) January 4, 2021
HL/Izvor: bbc news na srpskom