Metallica planira da pokrene sopstveni brend viskija, napravljenog u sopstvenoj destileriji, otkrio je njihov poslovni partner u projektu.
Dejv Pikerel, bivši glavni destiler u Maker’s Marku, kaže da bend razmatra tri lokacije za početak novog poduhvata.
– San Francisko, dom Metallice, Luisvil, dom burbona ili Nešvile, dom muzike … jedan od ta tri grada ima smisla – rekao je Pikerel za WhiskyCast.
– Ja glasam za San Francisko i područje zaliva – dodao je.
Koncertni promoter Dani Vimer, koji organizuje godišnji Bourbon & Beyond viski i muzički festival, kaže da bi taj potez koristio svima.
– Izuzetno smo uzbuđeni što bend na njihovom nivou može stvarno da pretvori povremenog korisnika viskija u stalnog korisnika viskija – rekao je on. – Sa svojom platformom, oni imaju ogroman domet … Mislim da će to biti uzbudljivo za viski biznis.
Ova vest dovela je do vickastih rekacija fanova slavnog benda, koji su, očekivano, prvo kao mogući naziv novog brenda pomenuli “Whiskey in the Jar”, njihovu obradu numere benda Thin Lizzy inspirisanu irskim tradicionalom.
Ako niste znali kako je nastala ova pesma, pogledajte ovde:
Ali, bilo je još zanimljivih predloga:
Well I hope they put it in a bottle instead of having “Whiskey in a Jar” ….
— Callum Rixson (@GB_Bartender) February 28, 2018
Ok I’ll “the unforgiven” you for that “one”. It’s “sad but true” it’s had to come to this, but I think it’s time to “turn the page” from @Metallica whisky based puns!
— Tom Smith (@gaffercake) February 28, 2018
Da podsetimo, Metallica se ranije udružila sa Budweiserom i pokrenula brendirano izdanje piva, dok su u proteklih nekoliko godina Motorhead i Rolling Stones napravili svoje viskije. Međutim, ako Metallica izvede svoje planove, postaće prvi bend koji će imati sopstveni recept za proizvodnju alkoholnih pića.
U međuvremenu, Metallica je upravo objavila datume druge serije američkih turneja u cilju podrške desetog albuma ” Hardwired… To Self-Destruct”, koja počinje u septembru i trajaće do marta sledeće godine.
HL/Izvor: ultimateclassicrock.com