Majli Sajrus privukla pažnju javnosti i medija nastupom u novoj kampanji za poznati brend Gucci, piše thecut.com.
Američka pevačica i kantautorka je zaštitno lice kampanje. Video u kojem Majli bezbrižno uživa u prirodi među cvećem i životinjama je objavljen na platformi YouTube.
Osim pomalo nerealistične i “uveličane” prirode, u spotu se pojavljuju zečevi, pudlica i mačka. Naglasak na filozofiji generacije Dece cvijeća je vrlo dobro istaknut i otkriva Guccijevu poruku mladima.
Sve što dotakne pretvara u… rock: Majli Sajrus otkrila da je najbolji osećaj na svetu – pobediti sopstveni strah
Kampanja je predstavljena na službenim profilima kompanije, kao i na društvenim mrežama pevačice, koja ne odustaje od svojih pokušaja da je shvate kao ozbliljno rok umetnicu.
Za redateljsku produkciju videa, koji ima animirani kraj, zaslužna je Petra Kolins.