Instagram ga je na svojoj popularnoj platformi Žmusic predstavio kao srpskog pop alhemičara, a Luke Black nam sada predstavlja svoje novo EP izdanje “Neoslavic”.
Luke je karijeru započeo 2015. godine kada je objavio svoj debi singl “D-Generation” i odmah postavio novi standard na muzičkoj sceni. Objavu singla “D-Generation” pratio je i prvi eksluzivni ugovor sa izdavačkom kućom Universal Music Serbia. Ubrzo je usledio i drugi singl “Holding On To Love”, koji se našao na “Thorns” EP-u, njegovom prvom EP izdanju.
Nakon uspeha “Thorns” izdanja, usledili su nastupi u Beogradu, Zagrebu, Ljubljani i Beču, a kasnije i nastup u svetski poznatom klubu Berghain u Berlinu, kao i uspešna turneja u Kini gde je nastupao ispred fanova u Pekingu, Šangaju i Gvangžuu na potpuno oduševljenje lokalne publke.
Koncept “neoslavic” Luke otkriva izlaskom svog najuspešnijeg singla do sada “Demons” koji je u jednom trenutku bio kandidat za predstavnika Srbije na popularnom Eurovision takmičenju. O konceptu kaže da mu je na pamet pao kada mu je rečeno da ne izgleda kao da je sa Balkana, te da je hteo da kroz svoju muziku i vizuelni identitet istraži šta znači izgledati kao da si sa ovih prostora i kako to možemo definisati.
“Neoslavic” EP najavio je vatrenim nastupom u beogradskom klubu Elektropionir, a na njemu će se pored pesme “Demons” pojaviti i singlovi “Walpurgis Night” i “Olive Tree”, kao i dva eksluzivna remiksa pesme “Olive Tree” koje su radili španski producent Venza, sa kojim je Luke sarađivao na pesmi “Seek & Hide”, kao i Indigo, član FMJam ekipe i producent popularnog tria Frenkie, Kontra, Indigo.
Numere “Demons”, “Walpurgis Night” i “Olive Tree” imaju i svoje prateće spotove koji su usnimljeni nešto ranije, dok je za naslovnicu “Neoslavic” izdanja zaslužan mladi reditelj i fotograf – Kosta Đuraković (koji je režirao i spot za “Olive Tree” u decembru prošle godine).