Glumac Džordž Kluni odgovorio je na tvrdnje da kompanija Nespresso, čiji je zaštitno lice, kupuje kafu sa farmi na kojima rade deca.
Pedesetosmogodišnji glumac kazao je da je “iznenađen i tužan” zbog optužbi protiv te kompanije.
Britanski dokumentarni program “Dispatches” naveo je u jednoj epizodi da Nespresso i Starbucks koriste kafu koju beru deca koja rade duge i naporne smene u Gvatemali.
– Iskreno, bio sam iznenađen i tužan kada sam video tu priču – rekao je Kluni za USA Today. – Jasno je da odbor i ova kompanija imaju posao koji moraju da urade. I taj posao će biti obavljen – rekao je.
https://www.youtube.com/watch?v=XkBjIsVDjd0
Kluni je apelovao na “Dispatches” da nastavi sa istraživanjem uslova rada na farmi.
– Veoma sam ponosan na njihov uspeh – rekao je Kluni o kompaniji Nespresso. – Rizikovali su živote pokušavajući da obnove farme u Južnom Sudanu i proveli su godinu dana na terenu pomažući poljoprivrednicima da obnove svoje farme u Portoriku nakon uragana. Jednostavna istina je da je ovaj program izuzetno pozitivan za poljoprivrednike koji uzgajaju kafu – dodao je.
Generalni direktor Nespressa Gijom Le Kanf dodao je: – Tamo gde postoje tvrdnje da naši visoki standardi nisu ispunjeni, postupamo odmah. Pokrenuli smo detaljnu istragu kako bismo otkrili koje farme su te koje se pojavljuju na snimcima i da li one isporučuju kafu Nespressu. Nećemo nastaviti da kupujemo sa farmi u tom kraju dok se istraga ne zaključi.
https://www.youtube.com/watch?v=x3LMk7RCCWc
HL/Izvor: n1info.com