Svojevremeno su članovima grupe Queen rekli da se “Bohemian Rhapsody” nikada neće dobro prodavati jer je u prvobitnoj verziji trajala čak sedam minuta, a u poslednjoj šest, spominje Galileja, Belzebuba i Skaramuša, ali pokazalo se da je ova numera, po podacima diskografske kuće Universal Music Group, najslušanija pesma na internetu iz 20. veka.
Nastala je 1975. godine i tada se vrlo često vrtela na radio-stanicama, a pažnju na nju ponovo je privukao novi film istoimenog naziva.
Muzički spot u svetu je pregledan 1,6 milijardi puta, objavio je UMG, a prenosi Rojters.
Pesma je krajem 1975. devet nedelja bila na prvom mestu lista, što ju je u to vreme činilo trećim hitom s najdužim razdobljem na vrhu.
Diskografske kuće EMI i Elektra tada su u Velikoj Britaniji htele da iseku delove ove epske stvari. Ali Rodžer Tejlor je objasnio: – Rekli su da je predugačka i da to neće funkcionisati. Mislili smo, možemo da je isećemo, ali onda neće imati nikakvog smisla. Propustili biste sve različite ugođaje pesme i rekli smo – ne. Ili prolazi ili ne prolazi. I nisu pogrešili.
Diskografska kuća u saopštenju je objavila da je pesma popularnija od Nirvanine “Smells Like Teen Spirit” i “Sweet Child O’Mine”, grupe Guns N’ Roses.
U filmu “Bohemian Rhapsody” pokojnog frontmena grupe Fredija Merkurija glumi Rami Malek. Film je, kažu iz Univerzala, ovo muzičko remek-delo približio mlađim generacijama.
Po Univerzalovim podacima evidentiranim sa velikih striming servisa “Bohemian Rhapsody” bez sumnje je najslušanija pesma iz 20. veka.
Izvor: b92.net